Czytaj wygodniej w nowej darmowej aplikacji mobilnej!

Your browser version is not supported. Download the latest browers, or use other.

Zamknij

r e k l a m a

Partner portalu

Będzie kontynuacja kampanii w TV

04.10.2019

Drukuj

Będzie kontynuacja kampanii w TV

Artykuł dostępny

Jak w rozmowie z „top agrar Polska” podkreśla Waldemar Broś, prezes Krajowego Związku Spółdzielni Mleczarskich, kampania promująca spożycie produktów mleczarskich nie powinna opierać się już tylko na haśle typu: „Pij mleko , będziesz wielki”. Jak zaznacza, społeczeństwo należy przekonywać przede wszystkim podkreślając walory odżywcze mleka, w tym m.in. obecność kompleksu witamin czy wapnia. Z drugiej jednak strony, wiele osób nie zawsze wie jak w praktyce wykorzystać dane produkty w kuchni.

r e k l a m a

– Dlatego zdecydowaliśmy się na kampanię promocyjną w telewizji tj. łącznie dziesięć audycji w programie „Pytanie na śniadanie” i jedna w „Okrasa łamie przepisy”, w których chcemy pokazać, że mleko i jego przetwory mogą być bardzo przydatne w przyrządzeniu wielu potraw. Chcemy pokazać wiele inspiracji dla potraw m.in. na bazie twarogów, ale też serów dojrzewających – mówi Broś.

Jak dodaje przedstawiciel KZSM, te ostatnie przeciętnemu konsumentowi, kojarzą się jedynie z formą plastrów na kanapkę, zapiekanką czy pizzą. Tymczasem okazuje się, że możliwości wykorzystania sera dojrzewającego jest znacznie, znacznie więcej. – Jesteśmy 6 producentów serów na świecie i warto to wykorzystać – uzupełnia Broś i zaraz potem zapowiada kontynuację promocji z wykorzystaniem TV w kolejnych latach.

O ile koszt bieżącej kampanii reklamowej sięga ok. 0,5 mln zł (kampania jest finansowana z Funduszu Promocji Mleka), w kolejnych latach organizacja zamierza wnioskować nawet o czterokrotnie wyższy budżet, co ma dać efekt w postaci odpowiednio czterokrotnie większej liczby telewizyjnych odsłon.

mj
Fot. Jajor

Polecane dla Ciebie:

article icon

Lokalizacja obiektu

Czytaj

Czytaj artykuły w naszej aplikacji!

Aplikacja TAP jest już dostępna

r e k l a m a

Komentarze (?)

r e k l a m a

więcej artykułów z tej kategorii

Użytkowniku zadecyduj o wyrażeniu zgody!

Skrollując treść naszego Serwisu, zamykając okno tego komunikatu (X), klikając na elementy strony poza tym komunikatem bez zmian ustawień w zakresie prywatności, zgadzasz się na przetwarzanie danych osobowych przez Polskie Wydawnictwo Rolnicze Sp. z o.o. (dalej PWR/my) i Zaufanych Partnerów do celów marketingowych, w szczególności na potrzeby wyświetlania reklam dopasowanych do Twoich zainteresowań i preferencji w serwisach PWR i w Internecie. Pamiętaj, że wyrażenie zgody jest dobrowolne a wyrażoną zgodę możesz w każdej chwili cofnąć.
Dowiedz się więcej lub zdecyduj o zgodzie.

Nasz cel to dostarczanie interesujących Ciebie treści, również przez dopasowane do Twoich zainteresowań reklamy. Twoja zgoda na wykorzystanie plików cookies i podobnych technologii w Twojej przeglądarce umożliwi nam dostosowanie przekazu do Twoich preferencji. Pozwoli ograniczyć ilość prezentowanych reklam Brak zmian ustawień przeglądarki jest Twoją zgodą na zapis plików cookies i podobnych technologii w Twoim urządzeniu końcowym i wykorzystanie zapisanych w nich informacji. Ustawienia przeglądarki w zakresie cookies możesz zawsze zmienić
(szczegóły w Polityce Prywatności).

Drogi Użytkowniku!

Przez dalsze Aktywne korzystanie z Serwisu, bez zmian ustawień przeglądarki, oznacza, że zgodziłeś się na przechowywanie w Twojej przeglądarce plików cookies i na przetwarzanie gromadzonych dzięki nim danych osobowych przez Polskie Wydawnictwo Rolnicze Sp. z o.o. i naszych Zaufanych Partnerów. Dowiedz się więcej lub wycofaj zgody