Użytkowniku zadecyduj o wyrażeniu zgody!

Skrollując treść naszego Serwisu, zamykając okno tego komunikatu (X), klikając na elementy strony poza tym komunikatem bez zmian ustawień w zakresie prywatności, zgadzasz się na przetwarzanie danych osobowych przez Polskie Wydawnictwo Rolnicze Sp. z o.o. (dalej PWR/my) i Zaufanych Partnerów do celów marketingowych, w szczególności na potrzeby wyświetlania reklam dopasowanych do Twoich zainteresowań i preferencji w serwisach PWR i w Internecie. Pamiętaj, że wyrażenie zgody jest dobrowolne a wyrażoną zgodę możesz w każdej chwili cofnąć.
Dowiedz się więcej lub zdecyduj o zgodzie.

Nasz cel to dostarczanie interesujących Ciebie treści, również przez dopasowane do Twoich zainteresowań reklamy. Twoja zgoda na wykorzystanie plików cookies i podobnych technologii w Twojej przeglądarce umożliwi nam dostosowanie przekazu do Twoich preferencji. Pozwoli ograniczyć ilość prezentowanych reklam Brak zmian ustawień przeglądarki jest Twoją zgodą na zapis plików cookies i podobnych technologii w Twoim urządzeniu końcowym i wykorzystanie zapisanych w nich informacji. Ustawienia przeglądarki w zakresie cookies możesz zawsze zmienić
(szczegóły w Polityce Prywatności).

Drogi Użytkowniku!

Przez dalsze Aktywne korzystanie z Serwisu, bez zmian ustawień przeglądarki, oznacza, że zgodziłeś się na przechowywanie w Twojej przeglądarce plików cookies i na przetwarzanie gromadzonych dzięki nim danych osobowych przez Polskie Wydawnictwo Rolnicze Sp. z o.o. i naszych Zaufanych Partnerów. Dowiedz się więcej lub wycofaj zgody

Czytaj wygodniej w nowej darmowej aplikacji mobilnej!

Your browser version is not supported. Download the latest browers, or use other.

Zamknij

r e k l a m a

Partner portalu

Jacek Zarzecki – nowy Przewodniczący Funduszu Promocji Mięsa Wołowego

15.05.2019

Drukuj

Jacek Zarzecki – nowy Przewodniczący Funduszu Promocji Mięsa Wołowego

Artykuł dostępny

Jacek Zarzecki, Prezes PZHiPBM został dziś wybrany przez Komisję Funduszu Promocji Mięsa Wołowego tworzonej przez kilku przedstawicieli branżowych organizacji na Przewodniczącego Funduszu Promocji Mięsa Wołowego. 

r e k l a m a


Zapytaliśmy Prezesa PZHiPBM jakie ma plany w związku objęciem stanowiska, czy oznacza to nadejście dużych zmian w sektorze bydła mięsnego oraz jakie ma pomysły na start. 

Zastanawialiśmy się również nad tym, w jaki sposób można poprawić krajowe spożycie wołowiny i uzdrowić sytuację dotyczącą niskich cen bydła w skupie oraz jak ratować wizerunek polskiej wołowiny w UE i na świecie po aferze leżakowej, która ciągnie się cały czas za polskimi hodowcami bydła mięsnego. 

– Mamy kilkadziesiąt projektów, które realizujemy w naszym kraju w ramach Funduszu Promocji Mięsa Wołowego. W tym roku wydajemy 6 mln zł na promocję wołowiny. W przyszłym roku te środki będą podobne – mówił Jacek Zarzecki

Zobacz wywiad i sprawdź co szykuje Jacek Zarzecki w ramach Funduszu Promocji Mięsa Wołowego! 




dkol

Polecane dla Ciebie:

article icon

Żniwa 2019: Ceny rzepaku się stabilizują – jest lepsze zaolejenie

Czytaj

Czytaj artykuły w naszej aplikacji!

Aplikacja TAP jest już dostępna

r e k l a m a

Komentarze (?)

r e k l a m a

więcej artykułów z tej kategorii