Reklama zniknie za 11 sekund

r e k l a m a
PARTNER
r e k l a m a
Strona główna>Artykuły>Bydło>Aktualności branżowe>

Jacek Zarzecki – nowy Przewodniczący Funduszu Promocji Mięsa Wołowego

Obrazek

Jacek Zarzecki, Prezes Polskiego Związku Hodowców i Producentów Bydła Mięsnego został mianowany na stanowisko Przewodniczącego Funduszu Promocji Mięsa Wołowego. Co przyniesie ta zmiana? 

Dorota Kolasińska15 maja 2019, 17:56
Jacek Zarzecki, Prezes PZHiPBM został dziś wybrany przez Komisję Funduszu Promocji Mięsa Wołowego tworzonej przez kilku przedstawicieli branżowych organizacji na Przewodniczącego Funduszu Promocji Mięsa Wołowego. 


Zapytaliśmy Prezesa PZHiPBM jakie ma plany w związku objęciem stanowiska, czy oznacza to nadejście dużych zmian w sektorze bydła mięsnego oraz jakie ma pomysły na start. 

Zastanawialiśmy się również nad tym, w jaki sposób można poprawić krajowe spożycie wołowiny i uzdrowić sytuację dotyczącą niskich cen bydła w skupie oraz jak ratować wizerunek polskiej wołowiny w UE i na świecie po aferze leżakowej, która ciągnie się cały czas za polskimi hodowcami bydła mięsnego. 

– Mamy kilkadziesiąt projektów, które realizujemy w naszym kraju w ramach Funduszu Promocji Mięsa Wołowego. W tym roku wydajemy 6 mln zł na promocję wołowiny. W przyszłym roku te środki będą podobne – mówił Jacek Zarzecki

Zobacz wywiad i sprawdź co szykuje Jacek Zarzecki w ramach Funduszu Promocji Mięsa Wołowego! 




dkol


Picture of the author
Autor Artykułu:Dorota Kolasińska
Pozostałe artykuły tego autora

Masz pytanie lub temat?Napisz do autora

Ważne Tematy

Polskie Wydawnictwo Rolnicze Sp. z o.o., ul. Metalowa 5, 60-118 Poznań. Akta rejestrowe przechowywane w Sądzie Rejonowym Poznań - Nowe Miasto i Wilda w Poznaniu, VIII Wydziale Gospodarczym, KRS 0000101146, NIP 7780164903, REGON 630175513, kapitał zakładowy: 1.000.000 PLN.

Wszystkie prezentowane w ramach niniejszego portalu treści są własnością Polskiego Wydawnictwa Rolniczego Sp. z o.o., są zastrzeżone i chronione prawem autorskim, kopiowanie i dalsze rozpowszechnianie treści jest zabronione. (art. 25 ust. 1 pkt 1b ustawy z 4 lutego 1994 roku o prawie autorskim i prawach pokrewnych)