Weź udział w konkursie i wygraj odpicowanego Ursusa!  
   

Your browser version is not supported. Download the latest browers, or use other.

Zamknij

r e k l a m a

Partner portalu

Pierwszy rok kampanii „Mam kota na punkcie mleka”

05.12.2013

Drukuj

Pierwszy rok kampanii „Mam kota na punkcie mleka”

Artykuł dostępny

r e k l a m a

W szkołach, gdzie prowadzona była akcja niemal 900 uczniów zapytano także o preferencje dotyczące wyboru danych produktów mlecznych. Okazało się, że o 3,7% więcej dzieci w stosunku do ubiegłego roku sięga po mleko i jego przetwory. W pierwszej trójce ulubionych produktów znalazły się jogurty, mleko oraz płatki z mlekiem. Jedzą je zarówno dzieci w wieku 7-9 lat, jak również i starsze w wieku (8-14 lat). Te pierwsze częściej sięgają dodatkowo po kakao (wzrost o 3,9%) i serki homogenizowane (wzrost o 3,7%).
Do programu „Mam kota na punkcie mleka" w 2013 r. przystąpiło prawie 700 szkół i 70 tys. uczniów. Zgodnie z zapowiedzią zaproszenie do jego realizacji  ma otrzymać w kolejnym roku funkcjonowania 1 tys. placówek i łącznie ok. 100 tys. dzieci. Organizatorami kampanii są Polska Izba Mleka wraz z Polską Federacją Hodowców i Producentów Mleka. mj


Widziałeś już nasze video "Test 5 wozów paszowych!"?

Polecane dla Ciebie:

article icon

Darowane jabłka bez VAT. Sadownik wygrał z fiskusem.

Czytaj

Czytaj artykuły w naszej aplikacji!

Aplikacja TAP jest już dostępna

Tagi:

r e k l a m a

Komentarze (?)

r e k l a m a

więcej artykułów z tej kategorii

Użytkowniku zadecyduj o wyrażeniu zgody!

Skrollując treść naszego Serwisu, zamykając okno tego komunikatu (X), klikając na elementy strony poza tym komunikatem bez zmian ustawień w zakresie prywatności, zgadzasz się na przetwarzanie danych osobowych przez Polskie Wydawnictwo Rolnicze Sp. z o.o. (dalej PWR/my) i Zaufanych Partnerów do celów marketingowych, w szczególności na potrzeby wyświetlania reklam dopasowanych do Twoich zainteresowań i preferencji w serwisach PWR i w Internecie. Pamiętaj, że wyrażenie zgody jest dobrowolne a wyrażoną zgodę możesz w każdej chwili cofnąć.
Dowiedz się więcej lub zdecyduj o zgodzie.

Nasz cel to dostarczanie interesujących Ciebie treści, również przez dopasowane do Twoich zainteresowań reklamy. Twoja zgoda na wykorzystanie plików cookies i podobnych technologii w Twojej przeglądarce umożliwi nam dostosowanie przekazu do Twoich preferencji. Pozwoli ograniczyć ilość prezentowanych reklam Brak zmian ustawień przeglądarki jest Twoją zgodą na zapis plików cookies i podobnych technologii w Twoim urządzeniu końcowym i wykorzystanie zapisanych w nich informacji. Ustawienia przeglądarki w zakresie cookies możesz zawsze zmienić
(szczegóły w Polityce Prywatności).

Drogi Użytkowniku!

Przez dalsze Aktywne korzystanie z Serwisu, bez zmian ustawień przeglądarki, oznacza, że zgodziłeś się na przechowywanie w Twojej przeglądarce plików cookies i na przetwarzanie gromadzonych dzięki nim danych osobowych przez Polskie Wydawnictwo Rolnicze Sp. z o.o. i naszych Zaufanych Partnerów. Dowiedz się więcej lub wycofaj zgody