Czytaj wygodniej w nowej darmowej aplikacji mobilnej!

Your browser version is not supported. Download the latest browers, or use other.

Zamknij

r e k l a m a

Partner portalu

Polska Izba Mleka podsumowała 10-letnie działania w ramach Funduszu Promocji Mleka

10.06.2018

Drukuj

Polska Izba Mleka podsumowała 10-letnie działania w ramach Funduszu Promocji Mleka

Artykuł dostępny

W Hotelu Żubrówka w Białowieży zgromadzili się już po raz 10 przedstawiciele przedsiębiorstw, będących członkami PIM. 
Uczestnicy Walnego Zgromadzenia w drodze głosowania przyjęli sprawozdanie finansowe za rok 2017. Udzielono również absolutorium Zarządowi Polskiej Izby Mleka oraz przyjęto plan działania i plan finansowy na bieżący rok. Omówiono również kwestie znakowania produktów jako wolne bez GMO, wejścia na chiński rynek mleczarski oraz wszelkich wyzwań stojących przed polską branżą mleczarską.

r e k l a m a


10 lat działalności PIM

W 2018 roku mija 10 lat od powołania Polskiej Izby Mleka. Działalność Izby oraz sytuację w branży mleczarskiej podsumowali prezes zarządu – Edmund Borawski oraz dyrektor Biura PIM – Agnieszka Maliszewska.
- Dzięki prowadzonym od wielu lat przez Polską Izbę Mleka kampaniom promującym spożycie mleka wśród dzieci, dziś widzimy zauważalny wzrost konsumpcji na osobę. To bardzo ważne, ponieważ ok. 70 proc. naszej produkcji trafia na rynek krajowy. Nadal realizujemy dwie duże kampanie skierowane do dzieci przedszkolnych – „Dzieciaki Mleczaki” oraz do uczniów szkół podstawowych – „Mamy kota na punkcie mleka” - informuje Polska Izba Mleka - wymienia projekty PIM. 
W 2017 roku PIM uruchomiła mobilną aplikację na smartfony „Zdrowy Nabiał”, prowadziła kampanię „Bądź świadomy – kupuj polskie” oraz kontynuację „Cyklu konferencji: „Fakty i mity o mleku”.
Polska Izba Mleka 10 lat publikuje tygodniowe i miesięczne informacje oraz analizy rynku mleka w postaci „Tygodniowego Insidera”, „Analizy Miesięcznej: Rynek mleka i produktów mleczarskich” czy „Analizy Skupowej: Skup i ceny mleka”. 

Polecany artykuł

Rusza XII Ranking spółdzielni mleczarskich


Promocja mleka i produktów 

- Aktywnie działaliśmy również w obszarze promocji polskiej branży mleczarskiej za granicą. Przedstawiciele Polskiej Izby Mleka brali udział w Misjach Wysokiego Szczebla Unijnego Komisarza ds. Rolnictwa Phila Hogana do krajów trzecich (Chin, Japonii, Wietnamu, Indonezji, Singapuru, Kanady, Iranui Arabii Saudyjskiej) - wymienia Polska Izba Mleka. 
Ponadto PIM organizowała wspólne stoiska na targach międzynarodowych m.in. Sial China czy Anuga w Kolonii i współpracuje z międzynarodowymi organizacjami branży mleczarskiej tj. European Dairy Association czy International Dairy Federation (FIL/IDF). 
Polska Izba Mleka uczestniczy w konsultacjach aktów prawnych dotyczących mleczarstwa i sektora rolno-spożywczego na poziomie krajowym, unijnym i światowym. Przedstawiciele PIM biorą udział w pracach grup roboczych i komitetów. 
W 2018 r. dyrektor biura PIM, Agnieszka Maliszewska została wybrana na Przewodniczącą Rady Dialogu Społecznego w Rolnictwie, która jest organem pomocniczym Ministra Rolnictwa i Rozwoju Wsi.
Źródło: Polska Izba Mleka 

Polecane dla Ciebie:

article icon

Zbiory kukurydzy 2019: jak kształtują się tegoroczne plony?

Czytaj

Czytaj artykuły w naszej aplikacji!

Aplikacja TAP jest już dostępna

r e k l a m a

Komentarze (?)

r e k l a m a

więcej artykułów z tej kategorii

Użytkowniku zadecyduj o wyrażeniu zgody!

Skrollując treść naszego Serwisu, zamykając okno tego komunikatu (X), klikając na elementy strony poza tym komunikatem bez zmian ustawień w zakresie prywatności, zgadzasz się na przetwarzanie danych osobowych przez Polskie Wydawnictwo Rolnicze Sp. z o.o. (dalej PWR/my) i Zaufanych Partnerów do celów marketingowych, w szczególności na potrzeby wyświetlania reklam dopasowanych do Twoich zainteresowań i preferencji w serwisach PWR i w Internecie. Pamiętaj, że wyrażenie zgody jest dobrowolne a wyrażoną zgodę możesz w każdej chwili cofnąć.
Dowiedz się więcej lub zdecyduj o zgodzie.

Nasz cel to dostarczanie interesujących Ciebie treści, również przez dopasowane do Twoich zainteresowań reklamy. Twoja zgoda na wykorzystanie plików cookies i podobnych technologii w Twojej przeglądarce umożliwi nam dostosowanie przekazu do Twoich preferencji. Pozwoli ograniczyć ilość prezentowanych reklam Brak zmian ustawień przeglądarki jest Twoją zgodą na zapis plików cookies i podobnych technologii w Twoim urządzeniu końcowym i wykorzystanie zapisanych w nich informacji. Ustawienia przeglądarki w zakresie cookies możesz zawsze zmienić
(szczegóły w Polityce Prywatności).

Drogi Użytkowniku!

Przez dalsze Aktywne korzystanie z Serwisu, bez zmian ustawień przeglądarki, oznacza, że zgodziłeś się na przechowywanie w Twojej przeglądarce plików cookies i na przetwarzanie gromadzonych dzięki nim danych osobowych przez Polskie Wydawnictwo Rolnicze Sp. z o.o. i naszych Zaufanych Partnerów. Dowiedz się więcej lub wycofaj zgody