Czytaj wygodniej w nowej darmowej aplikacji mobilnej!

Your browser version is not supported. Download the latest browers, or use other.

Zamknij

r e k l a m a

Partner portalu

Promocja mleka: nowa kampania w telewizji

14.08.2019

Drukuj

Promocja mleka: nowa kampania w telewizji

Artykuł dostępny


Przepisy na zdrowe koktajle na bazie maślanki czy chłodniki z kefiru – takie propozycje na kulinarne smakołyki można było zobaczyć w jednym ze śniadaniowych telewizyjnych programów. To jedna z odsłon właśnie rozpoczętej kampanii edukacyjnej, która ma zachęcać do częstszego spożywania produktów mleczarskich.

r e k l a m a

Jak informuje Krajowy Związek Spółdzielni Mleczarskich, który stoi za nową kampanią, jej głównym celem jest promowanie spożywania przetworów mleczarskich w popularnym porannym paśmie telewizyjnym tj. „Pytanie na śniadanie”, a dodatkowo także „Wstaje dzień” oraz „Okrasa łamie przepisy”.

O produktach mlecznych będzie mowa przede wszystkim w ramach tzw. kącików kulinarnych, a więc  gotowania na żywo z wykorzystaniem niestandardowych przepisów. Maja one przedstawić dobrze znane wszystkim konsumentom przetwory mleczne w zupełnie nowych, niecodziennych zastosowaniach.

Ale to nie wszystko. Jak podkreślają inicjatorzy kampanii, do wybranych przepisów realizowanych w programie mają nawiązywać również felietony telewizyjne – wystąpienia uznanych ekspertów z zakresu medycyny i dietetyki, w tym przedstawiciele Instytutu Żywności i Żywienia, Instytutu Matki i Dziecka oraz kadry profesorskiej Szkoły Głównej Gospodarstwa Wiejskiego.

Szczególnym rodzajem promocji ma być m.in. program prowadzony przez znanego kucharza Karola Okrasę, który ma odwiedzić jedną ze spółdzielni mleczarskich i zaproponować proste, ale „okraszone” pomysły na ciekawe potrawy z produktami mlecznymi. Wszystkie powyższe działania mają być uzupełnione o dużą aktywność w Internecie i portalach społecznościowych.

– Mierzymy się przy z dużymi wyzwaniami, m.in. z przekazami medialnymi mówiącymi o rzekomej szkodliwości mleka krowiego czy o wątpliwościach etycznych. Głosom sceptyków przeciwstawimy stanowisko nauki, a pseudo medycynie – poglądy lekarzy – podkreśla Waldemar Broś, prezes KZSM.

Kampania będzie realizowana przez 4 miesiące – od 7 sierpnia do 15 grudnia 2019 r. Jest finansowana z Funduszu Promocji Mleka.

opr. mj/KZSM
Fot. TVP

Polecane dla Ciebie:

article icon

Opolskie w obszarze zagrożenia ASF

Czytaj

Czytaj artykuły w naszej aplikacji!

Aplikacja TAP jest już dostępna

r e k l a m a

Komentarze (?)

r e k l a m a

więcej artykułów z tej kategorii

Użytkowniku zadecyduj o wyrażeniu zgody!

Skrollując treść naszego Serwisu, zamykając okno tego komunikatu (X), klikając na elementy strony poza tym komunikatem bez zmian ustawień w zakresie prywatności, zgadzasz się na przetwarzanie danych osobowych przez Polskie Wydawnictwo Rolnicze Sp. z o.o. (dalej PWR/my) i Zaufanych Partnerów do celów marketingowych, w szczególności na potrzeby wyświetlania reklam dopasowanych do Twoich zainteresowań i preferencji w serwisach PWR i w Internecie. Pamiętaj, że wyrażenie zgody jest dobrowolne a wyrażoną zgodę możesz w każdej chwili cofnąć.
Dowiedz się więcej lub zdecyduj o zgodzie.

Nasz cel to dostarczanie interesujących Ciebie treści, również przez dopasowane do Twoich zainteresowań reklamy. Twoja zgoda na wykorzystanie plików cookies i podobnych technologii w Twojej przeglądarce umożliwi nam dostosowanie przekazu do Twoich preferencji. Pozwoli ograniczyć ilość prezentowanych reklam Brak zmian ustawień przeglądarki jest Twoją zgodą na zapis plików cookies i podobnych technologii w Twoim urządzeniu końcowym i wykorzystanie zapisanych w nich informacji. Ustawienia przeglądarki w zakresie cookies możesz zawsze zmienić
(szczegóły w Polityce Prywatności).

Drogi Użytkowniku!

Przez dalsze Aktywne korzystanie z Serwisu, bez zmian ustawień przeglądarki, oznacza, że zgodziłeś się na przechowywanie w Twojej przeglądarce plików cookies i na przetwarzanie gromadzonych dzięki nim danych osobowych przez Polskie Wydawnictwo Rolnicze Sp. z o.o. i naszych Zaufanych Partnerów. Dowiedz się więcej lub wycofaj zgody