Czytaj wygodniej w nowej darmowej aplikacji mobilnej!

Your browser version is not supported. Download the latest browers, or use other.

Zamknij

r e k l a m a

Partner portalu

Promocja mleka: nowa kampania w telewizji

14.08.2019

Drukuj

Promocja mleka: nowa kampania w telewizji

Artykuł dostępny

r e k l a m a


Przepisy na zdrowe koktajle na bazie maślanki czy chłodniki z kefiru – takie propozycje na kulinarne smakołyki można było zobaczyć w jednym ze śniadaniowych telewizyjnych programów. To jedna z odsłon właśnie rozpoczętej kampanii edukacyjnej, która ma zachęcać do częstszego spożywania produktów mleczarskich.

Jak informuje Krajowy Związek Spółdzielni Mleczarskich, który stoi za nową kampanią, jej głównym celem jest promowanie spożywania przetworów mleczarskich w popularnym porannym paśmie telewizyjnym tj. „Pytanie na śniadanie”, a dodatkowo także „Wstaje dzień” oraz „Okrasa łamie przepisy”.

O produktach mlecznych będzie mowa przede wszystkim w ramach tzw. kącików kulinarnych, a więc  gotowania na żywo z wykorzystaniem niestandardowych przepisów. Maja one przedstawić dobrze znane wszystkim konsumentom przetwory mleczne w zupełnie nowych, niecodziennych zastosowaniach.

Ale to nie wszystko. Jak podkreślają inicjatorzy kampanii, do wybranych przepisów realizowanych w programie mają nawiązywać również felietony telewizyjne – wystąpienia uznanych ekspertów z zakresu medycyny i dietetyki, w tym przedstawiciele Instytutu Żywności i Żywienia, Instytutu Matki i Dziecka oraz kadry profesorskiej Szkoły Głównej Gospodarstwa Wiejskiego.

Szczególnym rodzajem promocji ma być m.in. program prowadzony przez znanego kucharza Karola Okrasę, który ma odwiedzić jedną ze spółdzielni mleczarskich i zaproponować proste, ale „okraszone” pomysły na ciekawe potrawy z produktami mlecznymi. Wszystkie powyższe działania mają być uzupełnione o dużą aktywność w Internecie i portalach społecznościowych.

– Mierzymy się przy z dużymi wyzwaniami, m.in. z przekazami medialnymi mówiącymi o rzekomej szkodliwości mleka krowiego czy o wątpliwościach etycznych. Głosom sceptyków przeciwstawimy stanowisko nauki, a pseudo medycynie – poglądy lekarzy – podkreśla Waldemar Broś, prezes KZSM.

Kampania będzie realizowana przez 4 miesiące – od 7 sierpnia do 15 grudnia 2019 r. Jest finansowana z Funduszu Promocji Mleka.

opr. mj/KZSM
Fot. TVP

Polecane dla Ciebie:

article icon

Lubelska Izba Rolnicza o skupie żywca ze stref zapowietrzonych ASF

Czytaj

Czytaj artykuły w naszej aplikacji!

Aplikacja TAP jest już dostępna

r e k l a m a

Komentarze (?)

r e k l a m a

więcej artykułów z tej kategorii

Użytkowniku zadecyduj o wyrażeniu zgody!

Skrollując treść naszego Serwisu, zamykając okno tego komunikatu (X), klikając na elementy strony poza tym komunikatem bez zmian ustawień w zakresie prywatności, zgadzasz się na przetwarzanie danych osobowych przez Polskie Wydawnictwo Rolnicze Sp. z o.o. (dalej PWR/my) i Zaufanych Partnerów do celów marketingowych, w szczególności na potrzeby wyświetlania reklam dopasowanych do Twoich zainteresowań i preferencji w serwisach PWR i w Internecie. Pamiętaj, że wyrażenie zgody jest dobrowolne a wyrażoną zgodę możesz w każdej chwili cofnąć.
Dowiedz się więcej lub zdecyduj o zgodzie.

Nasz cel to dostarczanie interesujących Ciebie treści, również przez dopasowane do Twoich zainteresowań reklamy. Twoja zgoda na wykorzystanie plików cookies i podobnych technologii w Twojej przeglądarce umożliwi nam dostosowanie przekazu do Twoich preferencji. Pozwoli ograniczyć ilość prezentowanych reklam Brak zmian ustawień przeglądarki jest Twoją zgodą na zapis plików cookies i podobnych technologii w Twoim urządzeniu końcowym i wykorzystanie zapisanych w nich informacji. Ustawienia przeglądarki w zakresie cookies możesz zawsze zmienić
(szczegóły w Polityce Prywatności).

Drogi Użytkowniku!

Przez dalsze Aktywne korzystanie z Serwisu, bez zmian ustawień przeglądarki, oznacza, że zgodziłeś się na przechowywanie w Twojej przeglądarce plików cookies i na przetwarzanie gromadzonych dzięki nim danych osobowych przez Polskie Wydawnictwo Rolnicze Sp. z o.o. i naszych Zaufanych Partnerów. Dowiedz się więcej lub wycofaj zgody