Czytaj wygodniej w nowej darmowej aplikacji mobilnej!

Your browser version is not supported. Download the latest browers, or use other.

Zamknij

r e k l a m a

Partner portalu

Psychologiczne podejście do krów

04.05.2019

Drukuj

Psychologiczne podejście do krów

Artykuł dostępny

r e k l a m a

Z pomocą finansową Instytutu Rozwoju Przedsiębiorczości Dżammu i Kaszmiru oraz swojego ojca założył w 2017 roku Mir Dairy Farm. Instytut zapewnił Musgtaqowi 20-dniowe szkolenie i wizyty w gospodarstwach mleczarskich. Obecnie stado młodego psychologa liczy 11 krów, kupionych od lokalnych producentów mleka. Dziennie produkują one około 90 litrów mleka. Po odjęciu wydatków Mushtaq zarabia około 50 000 Rs (2700 zł) miesięcznie, za mleko uzyskuje 30 Rs (1,63 zł). W planach jest powiększenie stada do 30 krów dojnych, i budowa nowej obory. Ma dobrą radę do tamtejszej młodzieży – zamiast szukać na siłę pracy państwowej, lepiej rozkręcić własny biznes.

W Indiach rocznie produkuje się 176,3 mln ton mleka, jednak największy jego udział stanowi mleko bawole, stąd zainteresowanie projektem młodego psychologa.

Polecane dla Ciebie:

article icon

Ceny bydła – dalsze korekty

Czytaj

Czytaj artykuły w naszej aplikacji!

Aplikacja TAP jest już dostępna

r e k l a m a

Komentarze (?)

r e k l a m a

więcej artykułów z tej kategorii

Użytkowniku zadecyduj o wyrażeniu zgody!

Skrollując treść naszego Serwisu, zamykając okno tego komunikatu (X), klikając na elementy strony poza tym komunikatem bez zmian ustawień w zakresie prywatności, zgadzasz się na przetwarzanie danych osobowych przez Polskie Wydawnictwo Rolnicze Sp. z o.o. (dalej PWR/my) i Zaufanych Partnerów do celów marketingowych, w szczególności na potrzeby wyświetlania reklam dopasowanych do Twoich zainteresowań i preferencji w serwisach PWR i w Internecie. Pamiętaj, że wyrażenie zgody jest dobrowolne a wyrażoną zgodę możesz w każdej chwili cofnąć.
Dowiedz się więcej lub zdecyduj o zgodzie.

Nasz cel to dostarczanie interesujących Ciebie treści, również przez dopasowane do Twoich zainteresowań reklamy. Twoja zgoda na wykorzystanie plików cookies i podobnych technologii w Twojej przeglądarce umożliwi nam dostosowanie przekazu do Twoich preferencji. Pozwoli ograniczyć ilość prezentowanych reklam Brak zmian ustawień przeglądarki jest Twoją zgodą na zapis plików cookies i podobnych technologii w Twoim urządzeniu końcowym i wykorzystanie zapisanych w nich informacji. Ustawienia przeglądarki w zakresie cookies możesz zawsze zmienić
(szczegóły w Polityce Prywatności).

Drogi Użytkowniku!

Przez dalsze Aktywne korzystanie z Serwisu, bez zmian ustawień przeglądarki, oznacza, że zgodziłeś się na przechowywanie w Twojej przeglądarce plików cookies i na przetwarzanie gromadzonych dzięki nim danych osobowych przez Polskie Wydawnictwo Rolnicze Sp. z o.o. i naszych Zaufanych Partnerów. Dowiedz się więcej lub wycofaj zgody