Ta strona używa cookie w celu lepszego dostosowania treści oraz dla celów statystycznych. Korzystając z niej wyrażasz zgodę na ich używanie. Możesz wyłączyć możliwość ich zapisu, zmieniając ustawienia Twojej przeglądarki.

Zgadzam się

Your browser version is not supported. Download the latest browers, or use other.

Zamknij

r e k l a m a

Portal partner

Sokołów podsumowuje rok

07.01.2017

Drukuj

Sokołów podsumowuje rok

Artykuł dostępny

Wzrost sprzedaży  o 3%, większa w stosunku do ubiegłego roku o ok. 15 tysięcy t produkcja mięs i wędlin, 5,7 mln przejechanych kilometrów, ponad 3,5 tysiąca nowych klientów, 11 nowych sklepów i 250 dodatkowych miejsc pracy – to najważniejsze dane w bilansie Grupy Sokołów S.A., która w komunikacie prasowym podsumowała wyniki za 2016 rok.

r e k l a m a




Wśród produktowych nowości firma wymienia m.in. roladę mięsną dedykowaną tym, którzy nie chcą tracić czasu na przygotowanie dania oraz wołowe i wieprzowe wyroby SlowCooked, przygotowane w oparciu o przepisy restauracyjne. Ciekawostkę stanowiły też nietypowe elementy mięsne, które nieczęsto goszczą na stołach konsumentów w Polsce, np. policzki wołowe i goleń wołową. Nie zabrakło też szerokiej gamy burgerów z polskiej wołowiny, propozycji grillowych dla całej rodziny, nowych produktów wędzonych oraz konserw Premium, bez dodatku konserwantów. Z kolei z myślą o osobach z nietolerancją glutenu lub celiakią, firma wprowadziła na rynek bezglutenowe snacki, Kiełbasę polską, czy Gold Salami delikatesowe, a jednocześnie zapowiada sukcesywne powiększanie tego rodzaju oferty.

– Mijający rok to także owocna współpraca międzynarodowa. Dla naszych produktów swoje rynki otworzyły takie kraje jak Katar, Chile. Snacki i Kabanosy międzynarodowe podbijają Amerykę. Odnotowaliśmy kilkukrotnie wyższą sprzedaż tych produktów i cieszymy się, że zdobyły tak wielką popularność za granicą – podsumowuje Bogusław Miszczuk, prezes zarządu Grupy Sokołów S.A.

W odpowiedzi na oczekiwania konsumentów, którzy coraz częściej chcą wiedzieć co kupują – oprócz wspomnianych nowych sklepów  z tradycyjnymi ladami – Sokołów przygotował też ofertę dla szefów kuchni, restauratorów i rynku HoReCa. Wszystko to za sprawą niemal 120 mln złotych, które firma przeznaczył na zdobywanie nowych rynków i wdrażanie nowych technologii.

Kluczowe znaczenie dla rozwoju marki miły także prowadzone z dużym rozmachem kampanie reklamowe. Przykładem jest „Projekt Plaża”, w ramach którego w wakacyjnych miesiącach Strefa Sokołowa gościła w ośmiu nadmorskich miejscowościach. Co weekend odwiedzało ją ok. 25–37 tys. osób, które mogły m.in. korzystać z kulinarnej wiedzy i doświadczenia szefa kuchni Sokołów Dominika Moskalenko.

Z kolei w ramach flagowego projektu edukacyjnego realizowanego w Akademii Smaku Sokołów – „Smaki dobrego życia”, firma gościła wielu blogerów kulinarnych i dziennikarzy, którzy mogli poznać wszystkie walory mięs oraz poznać nowe sposoby na ich przygotowanie.

– Stawiamy sobie za cel promocję zdrowego trybu życia, poprzez propagowanie sztuki kulinarnej zgodnej z najnowszymi trendami żywieniowymi. Podczas cyklicznie organizowanych warsztatów, poruszamy różnorodne zagadnienia z obszaru szeroko pojmowanej jakości życia – łącząc aspekty żywieniowe ze zdrowym trybem życia i kulturą – czytamy w komunikacie prasowym firmy.

Sokołów w dalszym ciągu rozwijał też program „Razem w Przyszłość”. W ramach niego rolnicy mogli uczestniczyć w spotkaniach szkoleniowych, a firma poparła inicjatywę wprowadzenia Kompartmentu, który gwarantowałby prowadzenie normalnej  produkcji i obrotu w ramach zamkniętych kręgów, gospodarstwom profesjonalnie zajmującym się produkcją trzody przy zachowaniu procedur bezpieczeństwa produkcji i bioasekuracji.

Z koli w ramach programu „Na ścieżce zdrowia” Grupa Sokołów S.A. umożliwiła pracownikom z powiatu sokołowskiego skorzystanie z bezpłatnego badania tomografii komputerowej płuc, mammografii i cytologii w ramach Narodowego Programu Zwalczania Chorób Nowotworowych.

opr. mj
Fot. Sokołów

 

 

 

Read more in the premium version

article icon

Rzepak: w całym kraju poniżej 1500 zł/t

Order a premium version

r e k l a m a

Komentarze (?)

r e k l a m a

więcej artykułów z tej kategorii