Użytkowniku zadecyduj o wyrażeniu zgody!

Skrollując treść naszego Serwisu, zamykając okno tego komunikatu (X), klikając na elementy strony poza tym komunikatem bez zmian ustawień w zakresie prywatności, zgadzasz się na przetwarzanie danych osobowych przez Polskie Wydawnictwo Rolnicze Sp. z o.o. (dalej PWR/my) i Zaufanych Partnerów do celów marketingowych, w szczególności na potrzeby wyświetlania reklam dopasowanych do Twoich zainteresowań i preferencji w serwisach PWR i w Internecie. Pamiętaj, że wyrażenie zgody jest dobrowolne a wyrażoną zgodę możesz w każdej chwili cofnąć.
Dowiedz się więcej lub zdecyduj o zgodzie.

Nasz cel to dostarczanie interesujących Ciebie treści, również przez dopasowane do Twoich zainteresowań reklamy. Twoja zgoda na wykorzystanie plików cookies i podobnych technologii w Twojej przeglądarce umożliwi nam dostosowanie przekazu do Twoich preferencji. Pozwoli ograniczyć ilość prezentowanych reklam Brak zmian ustawień przeglądarki jest Twoją zgodą na zapis plików cookies i podobnych technologii w Twoim urządzeniu końcowym i wykorzystanie zapisanych w nich informacji. Ustawienia przeglądarki w zakresie cookies możesz zawsze zmienić
(szczegóły w Polityce Prywatności).

Drogi Użytkowniku!

Przez dalsze Aktywne korzystanie z Serwisu, bez zmian ustawień przeglądarki, oznacza, że zgodziłeś się na przechowywanie w Twojej przeglądarce plików cookies i na przetwarzanie gromadzonych dzięki nim danych osobowych przez Polskie Wydawnictwo Rolnicze Sp. z o.o. i naszych Zaufanych Partnerów. Dowiedz się więcej lub wycofaj zgody

Czytaj wygodniej w nowej darmowej aplikacji mobilnej!

Your browser version is not supported. Download the latest browers, or use other.

Zamknij

r e k l a m a

Partner portalu

10 lat QAFP - rolnicy i przetwórcy na jednym wózku

01.06.2019

Drukuj

10 lat QAFP - rolnicy i przetwórcy na jednym wózku

Artykuł premium

- W ciągu 10 lat udało się połączyć siły hodowców, przetwórców i na końcu handlu, a także osiągnąć dużą rozpoznawalność znaku promującego jakość żywności, głównie mięsa i przetworów, bo prawie 60% konsumentów deklaruje jego znajomość – podkreśla Wiesław Różański, prezes UPEMI (zobacz film). W systemie współpracują producenci żywca wieprzowego i drobiowego oraz zakłady przetwórcze, które wykorzystują znak do promocji wyrobów wyprodukowanych przy określonych w programie standardach jakościowych. Łącznie wystawiono ponad 700 certyfikatów jakości. Zbudowanie znaku jakości to jedno, ale za nim muszą iść wyższe ceny dla producentów surowca, a z tym jest już trochę gorzej. 10 lecie QAFP było okazją do dyskusji o bieżących problemach produkcji, przetwórstwa i sprzedaży mięsa.

Przeczytaj cały artykuł w wersji premium
dla prenumeratorów.

Jeśli jesteś prenumeratorem, lub wykupiłeś dostęp do serwisu - ZALOGUJ SIĘ
Nie masz wykupionego dostępu wybierz jedną z opcji:

Pojedynczy artykuł

3,69 zł

/ za artykuł

Zamawiam

Dla prenumeratorów

0,00 zł

Zaloguj się

Polecamy

Miesięczny dostęp
+ e-wydanie

19,90 zł

/ za miesiąc

Zamawiam

Mam już prenumeratę lub konto premium Zaloguj się

Zobacz wideo

Wiesław Różański - osiągnięcia ostatniego 10-lecia QAFP

Czytaj artykuły w naszej aplikacji!

Aplikacja TAP jest już dostępna

Galeria zdjęć

Rolnicy dostawcy żywca w systemie QAFP na gali 10-lecia istnienia systemu.
Wiesław Różański, prezes UPEMI
Dr Bogdan Konopka zamierza wprowadzić zakaz wolnowybiegowego utrzymania świń. Mówił też jak ważne jest ograniczanie populacji dzików i konsekwentna bioasekuracja.
Konferencja i dyskusja na bieżące tematy branży w ramach obchodów 10-lecia QAFP.
Dyskutowano także o wykorzystaniu energii odnawialnej w zakładach przetwórczych, co może pomóc ograniczyć koszty, a także mieć istotny wpływ na tzw. ślad węglowy, który ma obrazować obciążenie każdego produktu emisją CO2.
Marek Niechciał, prezes UOKiK apelował o zgłaszanie przypadków nieprawidłowych praktyk w handlu.
Piotr Kulikowski prezes KRD-IG
W Warszawie zebrali się hodowcy i przetwórcy uczestniczący w systemie QAFP.  Uczestnicy dyskusji
Dyskutowano także o wykorzystaniu energii odnawialnej w zakładach przetwórczych, co może pomóc ograniczyć koszty, a także mieć istotny wpływ na tzw. ślad węglowy, który ma obrazować obciążenie każdego produktu emisją CO2.

r e k l a m a

r e k l a m a

więcej artykułów z tej kategorii