Reklama zniknie za 11 sekund

r e k l a m a
PARTNER
r e k l a m a
Strona główna>Artykuły>Świnie>Aktualności branżowe>

Polsus promuje polską wieprzowinę

Obrazek

Prawie 3 mln złotych – to suma, jaką w ubiegłym roku Polski Związek Hodowców i Producentów Trzody Chlewnej Polsus wydał na projekty w ramach środków z Funduszu Promocji Mięsa Wieprzowego. Pieniądze przeznaczono na organizację targów, wystaw zwierząt hodowlanych, konferencji i akcji promocyjnej w telewizji.

7 stycznia 2016, 12:56

1,5 mln złotych pochłonęła telewizyjna akcja informacyjna „Pogromcy mitów”. To cykl humorystycznych minutowych spotów reklamowych, w których konsumenci mogli dowiedzieć się, ile wspólnego z prawdą mają krążące w opinii publicznej pogłoski na temat wieprzowiny. Konferencja pt. „Zagrożenia dla sektora trzody chlewnej ze trony ASF” kosztowała niecałe 150 tys. zł.  Kolejne zadanie, zrealizowane przez Polsus to promocja materiału hodowlanego trzody chlewnej podczas targów i wystaw zwierząt hodowlanych w 2015 roku, która pochłonęła łącznie 816 270 zł. Prawie 450 tys. zł Polsus wydał na upowszechnianie najnowszych wyników badań na temat walorów odżywczych i dietetycznych mięsa wieprzowego wśród konsumentów.
Dla porównania, w latach 2010 – 2014 promocja polskiej wieprzowiny kosztowała Fundusz Promocji Mięsa Wieprzowego odpowiednio 321 tys. zł, 1,08 mln zł., 1,8 mln zł, 3,4 mln zł oraz 905 tys. zł. 
kp
Źródło: polsus.pl



Ważne Tematy

Polskie Wydawnictwo Rolnicze Sp. z o.o., ul. Metalowa 5, 60-118 Poznań. Akta rejestrowe przechowywane w Sądzie Rejonowym Poznań - Nowe Miasto i Wilda w Poznaniu, VIII Wydziale Gospodarczym, KRS 0000101146, NIP 7780164903, REGON 630175513, kapitał zakładowy: 1.000.000 PLN.

Wszystkie prezentowane w ramach niniejszego portalu treści są własnością Polskiego Wydawnictwa Rolniczego Sp. z o.o., są zastrzeżone i chronione prawem autorskim, kopiowanie i dalsze rozpowszechnianie treści jest zabronione. (art. 25 ust. 1 pkt 1b ustawy z 4 lutego 1994 roku o prawie autorskim i prawach pokrewnych)