Użytkowniku zadecyduj o wyrażeniu zgody!

Skrollując treść naszego Serwisu, zamykając okno tego komunikatu (X), klikając na elementy strony poza tym komunikatem bez zmian ustawień w zakresie prywatności, zgadzasz się na przetwarzanie danych osobowych przez Polskie Wydawnictwo Rolnicze Sp. z o.o. (dalej PWR/my) i Zaufanych Partnerów do celów marketingowych, w szczególności na potrzeby wyświetlania reklam dopasowanych do Twoich zainteresowań i preferencji w serwisach PWR i w Internecie. Pamiętaj, że wyrażenie zgody jest dobrowolne a wyrażoną zgodę możesz w każdej chwili cofnąć.
Dowiedz się więcej lub zdecyduj o zgodzie.

Nasz cel to dostarczanie interesujących Ciebie treści, również przez dopasowane do Twoich zainteresowań reklamy. Twoja zgoda na wykorzystanie plików cookies i podobnych technologii w Twojej przeglądarce umożliwi nam dostosowanie przekazu do Twoich preferencji. Pozwoli ograniczyć ilość prezentowanych reklam Brak zmian ustawień przeglądarki jest Twoją zgodą na zapis plików cookies i podobnych technologii w Twoim urządzeniu końcowym i wykorzystanie zapisanych w nich informacji. Ustawienia przeglądarki w zakresie cookies możesz zawsze zmienić
(szczegóły w Polityce Prywatności).

Drogi Użytkowniku!

Przez dalsze Aktywne korzystanie z Serwisu, bez zmian ustawień przeglądarki, oznacza, że zgodziłeś się na przechowywanie w Twojej przeglądarce plików cookies i na przetwarzanie gromadzonych dzięki nim danych osobowych przez Polskie Wydawnictwo Rolnicze Sp. z o.o. i naszych Zaufanych Partnerów. Dowiedz się więcej lub wycofaj zgody

Czytaj wygodniej w nowej darmowej aplikacji mobilnej!

Your browser version is not supported. Download the latest browers, or use other.

Zamknij

r e k l a m a

Partner portalu

Coraz więcej napraw serwisowych

18.07.2018

Drukuj

Coraz więcej napraw serwisowych

Artykuł dostępny

Firma z Tarnowa Podgórnego wprowadziła na nasz rynek kombajny Rostselmash i ciągniki Arbos, o czym już informowaliśmy na łamach miesięcznika „top agrar Polska”. 
– Od stycznia rośnie u nas liczba zleceń serwisowych – mówi Paweł Korbanek, szef firmy z Tarnowa Podgórnego. Choć po rozstaniu z AGCO nie straciliśmy mechaników, to pracy jest coraz więcej. 

r e k l a m a

Taki trend wynika ze wzrostu rejestracji ciągników zaawansowanych technologicznie. 
Ich naprawy wymagają większej wiedzy serwisowej i specjalistycznych programów diagnostycznych. Z tym nie ma problemu, bo Korbanek dysponuje takim wyposażeniem. 
W minionym roku spółka Korbanek zainwestowała w zakup nowych ciągników Fendt i Massey Ferguson. – Te traktory mają gwarancje fabryczne i niższe ceny, bo część z nich nie musiała jeszcze spełniać nowych norm emisji spalin i tzw. Mother Regulation – mówi Adam Korbanek. Aktualnie w Tarnowie Podgórnym i w oddziałach spółki stoi ok. 130 nowych ciągników marki MF i Fendt. 

– Nie mamy już możliwości zakupu kolejnych fabrycznie nowych ciągników Fendt i Massey Ferguson ponad te które mamy w naszej siedzibie z zeszłorocznych atrakcyjnych zakupów na magazyn, ale dysponujemy doświadczoną kadrą – mówi Paweł Korbanek. Dla firmy istotne jest to, że prawo unijne nie zabrania wykonywania napraw serwisowych sprzętu w nieautoryzowanych warsztatach. 

– Na wyszkolenie mechanika serwisowego potrzeba wiele czasu – mówi Paweł Korbanek. Tu nie wystarczy kilka intensywnych szkoleń, aby szybko i skutecznie nowi mechanicy uporali się z każdym problemem.

oprac. jj
Fot. Józefowicz

Polecane dla Ciebie:

article icon

Handlowcy z całej Polski spotykają się na giełdzie

Czytaj

Czytaj artykuły w naszej aplikacji!

Aplikacja TAP jest już dostępna

Galeria zdjęć

Paweł Korbanek – szef firmy z Tarnowa Podgórnego.
Hala serwisowa spółki Korbanek w Tarnowie Podgórnym.

r e k l a m a

Komentarze (?)

r e k l a m a

więcej artykułów z tej kategorii