Reklama zniknie za 11 sekund

r e k l a m a
PARTNER
r e k l a m a
Strona główna>Artykuły>Technika>Aktualności branżowe>

SIMA: 13 nowych modeli maszyn New Holland

Nowe model maszyn do zbioru siana i kiszonek, w tym zestawy kosiarek, a także pługi i agregaty uprawowe to jedne z nowości marki New Holland w czasie tegorocznej wystawy Sima w Paryżu.

Jan Beba26 lutego 2019, 16:00
– Pierwsze maszyny towarzyszące marki New Holland zaprezentowaliśmy przed dwoma laty w Hanowerze na targach Agritechnica 2017. Dziś poszerzamy naszą ofertę o kolejne modele – powiedział Carlo Lambro, prezes marki New Holland (foto).


Gama kosiarek dyskowych powiększyła się o trzy nowe podstawowe modele serii DuraDisc o szerokości roboczej od 2,0 do 2,8 m dla gospodarstw indywidualnych. Nowością na targach Sima jest również potrójna kosiarka Mega Cutter o regulowanej szerokości roboczej od 8,4 m do 8,6 m. Została ona zaprojektowana z myślą o usługodawcach i duzych gospodarstwach.

Marka New Holland poszerza również swoją ofertę o trzy nowe, podstawowe przetrząsacze karuzelowe ProTed i pięć zgrabiarek ProRotor z trzema modelami jednowirnikowymi i dwoma modelami dwuwirnikowymi.

Z kolei gama maszyn do uprawy gleby powiększa się o lekki pług serii PL zaprojektowany specjalnie z myślą o małych gospodarstwach o profilu roślinnym i mieszanym. Idealnie współpracuje on z ciągnikami o mocy do 120 KM. Jest on dostępny w wersji 3- i 4-skibowej, który dzięki nisko położonemu środkowi ciężkości pozwala nim pracować ciągnikom o mniejszym udźwigu podnośnika. 

Do ciężkich warunków i do współpracy z dużymi traktorami o mocy do 360 KM producent oferuje pługi PX, PXV i PXVOL. Modele zyskały właśnie  nowe boczne koło CombiWheel. Zaletą nowego koła montowanego z boku pługa jest możliwość pracy blisko granicy pola. Wcześniej koło podporowe montowane było za ostatnim korpusem.


Więcej traktorów T6

Firma poszerza serię ciągników T6 o nowe modele z 6-cylindrowym silnikiem FPT. Mowa o wersji  T6.180 Auto Command, T6.180 Dynamic Command i T6.160 Electro Command. Nowy silnik wyróżnia spalanie bez recyrkulacji gazów spalinowych (brak EGR). W zamian zastosowano układ neutralizacji spalin Hi-eSCR umożliwia spełnienie wymogów normy Stage IV.
Jak podkreśla producent zamontowany w modelu T6.180 6-cylindrowy silnik rozwija nawet o 12% wyższy moment obrotowy niż 4-cylindrowe silniki,  przy niskiej prędkości obrotowej, co jest szczególnie przydatne podczas prac wymagających dużej siły uciągu. Wyższy moment obrotowy w średnim zakresie prędkości, poprawia również osiągi silnika przy pracach typowo transportowych i polowych, redukując przy tym zużycie paliwa.

Ponadto większa pojemność skokowa nowego silnika zapewnia o 50% większą moc hamowania niż w przypadku 4-cylindrowego silnika. To wszystko wpływa na wyższą skuteczność hamowania silnikiem podczas jazdy z górki, przy wykonywaniu prac polowych i transportowych.
Zarówno w modelach z 4-, jak i 6-cylindrowym silnikiem dostępna jest opcja hamulca wydechowego, zwiększającego wydajność hamowania silnikiem


Nowe funkcje w kombajnach z serii CX



1 z 9
Nowością na targach Sima jest potrójna kosiarka Mega Cutter

Nowością na targach Sima jest potrójna kosiarka Mega Cutter

2 z 9
New Holland poszerza również swoją ofertę o trzy nowe, podstawowe przetrząsacze karuzelowe ProTed

New Holland poszerza również swoją ofertę o trzy nowe, podstawowe przetrząsacze karuzelowe ProTed

3 z 9
Nowe maszyny New Holland w Paryżu

Nowe maszyny New Holland w Paryżu

4 z 9
Firma poszerza serię ciągników T6 o nowe modele z 6-cylindrowym silnikiem FPT.

Firma poszerza serię ciągników T6 o nowe modele z 6-cylindrowym silnikiem FPT.

5 z 9
W modelu T6.180 6-cylindrowy silnik rozwija nawet o 12% wyższy moment obrotowy

W modelu T6.180 6-cylindrowy silnik rozwija nawet o 12% wyższy moment obrotowy

6 z 9
Nowy silnik wyróżnia spalanie bez recyrkulacji gazów spalinowych (brak EGR).

Nowy silnik wyróżnia spalanie bez recyrkulacji gazów spalinowych (brak EGR).

7 z 9
Nowe maszyny New Holland w Paryżu

Nowe maszyny New Holland w Paryżu

8 z 9
Duże pługi zyskały właśnie  nowe boczne koło CombiWheel.

Duże pługi zyskały właśnie nowe boczne koło CombiWheel.

9 z 9
Flagowe kombajny konwencjonalne CX7 i CX8 są obecne dostępne z układem kompensacyjnym Everest Sidehill.

Flagowe kombajny konwencjonalne CX7 i CX8 są obecne dostępne z układem kompensacyjnym Everest Sidehill.

Picture of the author
Autor Artykułu:Jan Beba
Pozostałe artykuły tego autora

Masz pytanie lub temat?Napisz do autora

Ważne Tematy

Polskie Wydawnictwo Rolnicze Sp. z o.o., ul. Metalowa 5, 60-118 Poznań. Akta rejestrowe przechowywane w Sądzie Rejonowym Poznań - Nowe Miasto i Wilda w Poznaniu, VIII Wydziale Gospodarczym, KRS 0000101146, NIP 7780164903, REGON 630175513, kapitał zakładowy: 1.000.000 PLN.

Wszystkie prezentowane w ramach niniejszego portalu treści są własnością Polskiego Wydawnictwa Rolniczego Sp. z o.o., są zastrzeżone i chronione prawem autorskim, kopiowanie i dalsze rozpowszechnianie treści jest zabronione. (art. 25 ust. 1 pkt 1b ustawy z 4 lutego 1994 roku o prawie autorskim i prawach pokrewnych)