Ta strona używa cookie w celu lepszego dostosowania treści oraz dla celów statystycznych. Korzystając z niej wyrażasz zgodę na ich używanie. Możesz wyłączyć możliwość ich zapisu, zmieniając ustawienia Twojej przeglądarki.

Zgadzam się

Your browser version is not supported. Download the latest browers, or use other.

Zamknij

r e k l a m a

Portal partner

TEST: Bobcat TL 38.70 HF Agri

26.08.2018

Drukuj

TEST: Bobcat TL 38.70 HF Agri

Artykuł płatny

SILNIK I UKŁAD NAPĘDOWY: Silnik  Doosan (marka należąca do Bobcat), 3,4 l, moc 96 kW/130 KM, wyposażony w EGR, DOC i SCR bez DPF. Wentylator z automatycznymi obrotami wstecznymi. Przycisk Eco ogranicza obroty do 1800 na minutę.

Przekładnia z dwoma zakresami: I – 0–13 km/h, II – 0–41 km/h – zmiana tylko na postoju. Na obu zakresach można korzystać z żółwia/zająca. Podczas cofania po zdjęciu nogi z gazu ładowarka nadal toczy się (Bobcat wyjaśnia, że to zmieniono). Przy pracy silnika na biegu jałowym, gdy przekładnia jest w pozycji N, automatycznie uruchamia się hamulec postojowy, dezaktywuje, gdy maszyna rusza – bardzo dobrze.

Zmiana kierunku jazdy na joysticku i przy kierownicy, w obu miejscach jest pozycja N, nie można używać ich naprzemiennie. Zastosowano osie Dana Heavy-Duty z 45% mechanizmem różnicowym. Tryby kierowania zmieniane przyciskiem. Kontrolka informuje o osi ustawionej na wprost. Automatyczne przełączanie z trybu czterech skrętnych kół do trybu przednich kół skrętnych. Podczas kierowania do kabiny dochodził hałas z zaworu hydraulicznego.

Przeczytaj cały artykuł w wersji premium
dla prenumeratorów.

Jeśli jesteś prenumeratorem, lub wykupiłeś dostęp do serwisu - ZALOGUJ SIĘ
Nie masz wykupionego dostępu wybierz jedną z opcji:

Pojedynczy artykuł

3,69 zł

/ za artykuł

Zamawiam

Polecamy

Miesięczny dostęp
+ e-wydanie

19,90 zł

/ za miesiąc

Zamawiam

Dla prenumeratorów

0,00 zł

Zaloguj się

Mam już prenumeratę lub konto premium Zaloguj się

r e k l a m a

r e k l a m a

więcej artykułów z tej kategorii