Użytkowniku zadecyduj o wyrażeniu zgody!

Skrollując treść naszego Serwisu, zamykając okno tego komunikatu (X), klikając na elementy strony poza tym komunikatem bez zmian ustawień w zakresie prywatności, zgadzasz się na przetwarzanie danych osobowych przez Polskie Wydawnictwo Rolnicze Sp. z o.o. (dalej PWR/my) i Zaufanych Partnerów do celów marketingowych, w szczególności na potrzeby wyświetlania reklam dopasowanych do Twoich zainteresowań i preferencji w serwisach PWR i w Internecie. Pamiętaj, że wyrażenie zgody jest dobrowolne a wyrażoną zgodę możesz w każdej chwili cofnąć.
Dowiedz się więcej lub zdecyduj o zgodzie.

Nasz cel to dostarczanie interesujących Ciebie treści, również przez dopasowane do Twoich zainteresowań reklamy. Twoja zgoda na wykorzystanie plików cookies i podobnych technologii w Twojej przeglądarce umożliwi nam dostosowanie przekazu do Twoich preferencji. Pozwoli ograniczyć ilość prezentowanych reklam Brak zmian ustawień przeglądarki jest Twoją zgodą na zapis plików cookies i podobnych technologii w Twoim urządzeniu końcowym i wykorzystanie zapisanych w nich informacji. Ustawienia przeglądarki w zakresie cookies możesz zawsze zmienić
(szczegóły w Polityce Prywatności).

Drogi Użytkowniku!

Przez dalsze Aktywne korzystanie z Serwisu, bez zmian ustawień przeglądarki, oznacza, że zgodziłeś się na przechowywanie w Twojej przeglądarce plików cookies i na przetwarzanie gromadzonych dzięki nim danych osobowych przez Polskie Wydawnictwo Rolnicze Sp. z o.o. i naszych Zaufanych Partnerów. Dowiedz się więcej lub wycofaj zgody

Czytaj wygodniej w nowej darmowej aplikacji mobilnej!

Your browser version is not supported. Download the latest browers, or use other.

Zamknij

r e k l a m a

Partner portalu

TEST: Bobcat TL 38.70 HF Agri

26.08.2018

Drukuj

TEST: Bobcat TL 38.70 HF Agri

Artykuł płatny

SILNIK I UKŁAD NAPĘDOWY: Silnik  Doosan (marka należąca do Bobcat), 3,4 l, moc 96 kW/130 KM, wyposażony w EGR, DOC i SCR bez DPF. Wentylator z automatycznymi obrotami wstecznymi. Przycisk Eco ogranicza obroty do 1800 na minutę.

Przekładnia z dwoma zakresami: I – 0–13 km/h, II – 0–41 km/h – zmiana tylko na postoju. Na obu zakresach można korzystać z żółwia/zająca. Podczas cofania po zdjęciu nogi z gazu ładowarka nadal toczy się (Bobcat wyjaśnia, że to zmieniono). Przy pracy silnika na biegu jałowym, gdy przekładnia jest w pozycji N, automatycznie uruchamia się hamulec postojowy, dezaktywuje, gdy maszyna rusza – bardzo dobrze.

Zmiana kierunku jazdy na joysticku i przy kierownicy, w obu miejscach jest pozycja N, nie można używać ich naprzemiennie. Zastosowano osie Dana Heavy-Duty z 45% mechanizmem różnicowym. Tryby kierowania zmieniane przyciskiem. Kontrolka informuje o osi ustawionej na wprost. Automatyczne przełączanie z trybu czterech skrętnych kół do trybu przednich kół skrętnych. Podczas kierowania do kabiny dochodził hałas z zaworu hydraulicznego.

Przeczytaj cały artykuł w wersji premium
dla prenumeratorów.

Jeśli jesteś prenumeratorem, lub wykupiłeś dostęp do serwisu - ZALOGUJ SIĘ
Nie masz wykupionego dostępu wybierz jedną z opcji:

Pojedynczy artykuł

3,69 zł

/ za artykuł

Zamawiam

Polecamy

Miesięczny dostęp
+ e-wydanie

19,90 zł

/ za miesiąc

Zamawiam

Dla prenumeratorów

0,00 zł

Zaloguj się

Mam już prenumeratę lub konto premium Zaloguj się

Zobacz wideo

Test porównawczy pięciu ładowarek teleskopowych

Czytaj artykuły w naszej aplikacji!

Aplikacja TAP jest już dostępna

r e k l a m a

r e k l a m a

więcej artykułów z tej kategorii