Użytkowniku zadecyduj o wyrażeniu zgody!

Skrollując treść naszego Serwisu, zamykając okno tego komunikatu (X), klikając na elementy strony poza tym komunikatem bez zmian ustawień w zakresie prywatności, zgadzasz się na przetwarzanie danych osobowych przez Polskie Wydawnictwo Rolnicze Sp. z o.o. (dalej PWR/my) i Zaufanych Partnerów do celów marketingowych, w szczególności na potrzeby wyświetlania reklam dopasowanych do Twoich zainteresowań i preferencji w serwisach PWR i w Internecie. Pamiętaj, że wyrażenie zgody jest dobrowolne a wyrażoną zgodę możesz w każdej chwili cofnąć.
Dowiedz się więcej lub zdecyduj o zgodzie.

Nasz cel to dostarczanie interesujących Ciebie treści, również przez dopasowane do Twoich zainteresowań reklamy. Twoja zgoda na wykorzystanie plików cookies i podobnych technologii w Twojej przeglądarce umożliwi nam dostosowanie przekazu do Twoich preferencji. Pozwoli ograniczyć ilość prezentowanych reklam Brak zmian ustawień przeglądarki jest Twoją zgodą na zapis plików cookies i podobnych technologii w Twoim urządzeniu końcowym i wykorzystanie zapisanych w nich informacji. Ustawienia przeglądarki w zakresie cookies możesz zawsze zmienić
(szczegóły w Polityce Prywatności).

Drogi Użytkowniku!

Przez dalsze Aktywne korzystanie z Serwisu, bez zmian ustawień przeglądarki, oznacza, że zgodziłeś się na przechowywanie w Twojej przeglądarce plików cookies i na przetwarzanie gromadzonych dzięki nim danych osobowych przez Polskie Wydawnictwo Rolnicze Sp. z o.o. i naszych Zaufanych Partnerów. Dowiedz się więcej lub wycofaj zgody

Your browser version is not supported. Download the latest browers, or use other.

Zamknij

r e k l a m a

Partner portalu

TEST: JCB 541-70 AgriPro

28.08.2018

Drukuj

TEST: JCB 541-70 AgriPro

Artykuł płatny

SILNIK I UKŁAD NAPĘDOWY: Główne podzespoły to produkcja JCB. Własny silnik EcoMAX o mocy 108 kW/147 KM umieszczony jest poprzecznie, obróbka spalin z AdBlue. Napęd wentylatora hydrauliczny, co 15 min automatycznie włączają się obroty wsteczne (można wyłączyć). Przekładnia Dual Tech VT to połączenie hydrostatu i Powershift. Na pierwszym biegu napęd przekazywany jest hydrostatycznie (0–19 km/h), na biegach 2., 3. i 4. mechanicznie (do 40 km/h) – zmiana przełożeń pod obciążeniem (przyciskiem lub automat).

W trybie Eco silnik pracuje do 1700 obr./min, prędkość 40 km/h osiągana jest przy 2200 obr./min. W trybie Power silnik pracuje do 2200 obr./min. Automatyczne wyłączanie napędu przedniej osi przy prędkości powyżej 19 km/h – mniejsze zużycie paliwa i opory w układzie napędowym. Tryb Flexi – obroty trzeba wyregulować dźwignią gazu ręcznego (od 1500 obr./ min), prędkość maksymalną reguluje się pokrętłem (zmiana prędkości przez wciskanie pedału) – dobre rozwiązanie do pracy ze ścielarką. Podobał nam się układ napędowy, maksymalna prędkość do tyłu 19 km/h. Osie JCB z dużymi przekładniami planetarnymi, w przedniej osi blokada mechanizmu różnicowego. Zmiana trybów kierowania możliwa także podczas jazdy. Tylne koła zatrzymują się w położeniu środkowym – bardzo dobrze. Zbiornik oleju hydraulicznego z tyłu – nie potrzeba przeciwwagi.

Przeczytaj cały artykuł w wersji premium
dla prenumeratorów.

Jeśli jesteś prenumeratorem, lub wykupiłeś dostęp do serwisu - ZALOGUJ SIĘ
Nie masz wykupionego dostępu wybierz jedną z opcji:

Pojedynczy artykuł

3,69 zł

/ za artykuł

Zamawiam

Polecamy

Miesięczny dostęp
+ e-wydanie

19,90 zł

/ za miesiąc

Zamawiam

Dla prenumeratorów

0,00 zł

Zaloguj się

Mam już prenumeratę lub konto premium Zaloguj się

Zobacz wideo

Test porównawczy pięciu ładowarek teleskopowych

r e k l a m a

r e k l a m a

więcej artykułów z tej kategorii