Ta strona używa cookie w celu lepszego dostosowania treści oraz dla celów statystycznych. Korzystając z niej wyrażasz zgodę na ich używanie. Możesz wyłączyć możliwość ich zapisu, zmieniając ustawienia Twojej przeglądarki.

Zgadzam się

Your browser version is not supported. Download the latest browers, or use other.

Zamknij

r e k l a m a

Portal partner

TEST: Manitou MLT 741-140 V+Elite

29.08.2018

Drukuj

TEST: Manitou MLT 741-140 V+Elite

Artykuł płatny

SILNIK I UKŁAD NAPĘDOWY: Deutz, 3,6 l, o mocy 100 kW/136 KM. Pamięć obrotów i dźwignia gazu ręcznego. Chłodnice stojące, hydrauliczny napęd wentylatora z obrotami wstecznymi. Tryb Eco dopasowuje obroty zależnie od prędkości i obciążenia hydrauliki.

Przekładnia CVT firmy ZF to połączenie pompy tłoczkowej i dwóch silników hydraulicznych. Powyżej 19 km/h pracuje tylko jeden silnik. Przyspieszanie można regulować między dynamicznym (szybka) a komfortowym (płynna zmiana prędkości). Manitou wykorzystuje silniki radialne, które przy niskich obrotach mogą przenosić wysoki moment obrotowy (niższe spalanie, cichsza praca).

Osie Dana z mokrymi hamulcami i redukcją poślizgu. Przejście z trybu skrętnych czterech kół – tylne koła automatycznie zatrzymują się w centralnym położeniu – najlepsze rozwiązanie w teście.

Przeczytaj cały artykuł w wersji premium
dla prenumeratorów.

Jeśli jesteś prenumeratorem, lub wykupiłeś dostęp do serwisu - ZALOGUJ SIĘ
Nie masz wykupionego dostępu wybierz jedną z opcji:

Pojedynczy artykuł

3,69 zł

/ za artykuł

Zamawiam

Polecamy

Miesięczny dostęp
+ e-wydanie

19,90 zł

/ za miesiąc

Zamawiam

Dla prenumeratorów

0,00 zł

Zaloguj się

Mam już prenumeratę lub konto premium Zaloguj się

r e k l a m a

r e k l a m a

więcej artykułów z tej kategorii