Weź udział w konkursie i wygraj odpicowanego Ursusa!  
   

Your browser version is not supported. Download the latest browers, or use other.

Zamknij

r e k l a m a

Partner portalu

„Europejski drób – w jakości siła” wyróżnione przez KE

07.02.2018

Drukuj

„Europejski drób – w jakości siła” wyróżnione przez KE

Artykuł dostępny

r e k l a m a

Projekt Krajowej Rady Drobiarstwa - Izby Gospodarczej został wyróżniony przez Komisję Europejską w czasie INFO DAY w Brukseli. „Europejski drób – w jakości siła” został doceniony jako jeden z najlepszych projektów promocyjnych europejskiej żywności. “Enjoy, it’s from Europe” czyli “Smacznego, to z Europy” to hasło, pod którym realizowane są działania promocyjne. Na spotkanie przyjechało około 300 uczestników reprezentujących różne branże zainteresowane pozyskaniem finansowania dla programów promocji z UE w latach 2019-2021.
Łukasz Dominiak, dyrektor generalny KRD-IG przedstawił w Brukseli efekty działań prowadzonych na świecie od 2016 roku. Kampania „Europejski drób – w jakości siła” obejmuje rynek chiński, hongkoński, wietnamski i arabski. Celem nagrodzonej kampanii jest promocja wysokiej jakości europejskiego drobiu, produkowanego w systemie QAFP. Program w 80% dofinansowany jest ze środków unijnych i krajowych. Promocję utrudniła zmiana sytuacji na polskim rynku drobiarskim po pojawieniu się grypy ptaków w 2016 r. 
– Działania Krajowej Rady Drobiarstwa – Izby Gospodarczej w ostatnich latach w głównej mierze polegały na wspieraniu procesu otwierania nowych rynków na eksport polskiego i europejskiego drobiu – mówi Łukasz Dominiak – W najbliższych latach chcemy równie skutecznie realizować kampanię promującą polskie drobiarstwo zagranicą. Spotkanie w ramach INFO DAY było też doskonałą okazją do podsumowania misji wysokiego szczebla komisarza Phila Hogana, m.in. w Iranie i Arabii Saudyjskiej, realizowanej z udziałem przedstawiciela KRD-IG. Uznanie przez Komisję Europejską naszego działania za swego rodzaju wzorzec dla innych – spośród wielu podobnych projektów realizowanych obecnie przez unijne organizacje branżowe – traktuję nie tylko w kategorii osobistego osiągnięcia, ale przede wszystkim jako wysiłek całego zespołu, który udało nam się zbudować w KRD-IG oraz wspierających nas zakładów drobiarskich, a także współpracującej z nami agencji wdrażającej Partner of Promotion. Sukces nie byłby możliwy również bez dobrej współpracy i zrozumienia płynącego ze strony Krajowego Ośrodka Wsparcia Rolnictwa, za co chciałbym serdecznie podziękować. Jednoznaczny przekaz płynący z tego wydarzenia utwierdza nas w przekonaniu, że podążamy we właściwym kierunku.
 
Fundusze unijne przeznaczone na promocję i informację w 2017 r. wynosiły 142,5 miliony euro, a w 2020 r. mają wzrosnąć do 200 milionów euro.
al na podst. KRD-IG
fot. firmowe

r e k l a m a


Widziałeś już nasze video "Zbigniew Ajchler (KO): To jest skandal – wstydzę się za decyzję koleżanek i kolegów posłów"?

Polecane dla Ciebie:

article icon

Powierzchnia upraw ekologicznych kurczy się w szybkim tempie

Czytaj

Czytaj artykuły w naszej aplikacji!

Aplikacja TAP jest już dostępna

r e k l a m a

Komentarze (?)

r e k l a m a

więcej artykułów z tej kategorii

Użytkowniku zadecyduj o wyrażeniu zgody!

Skrollując treść naszego Serwisu, zamykając okno tego komunikatu (X), klikając na elementy strony poza tym komunikatem bez zmian ustawień w zakresie prywatności, zgadzasz się na przetwarzanie danych osobowych przez Polskie Wydawnictwo Rolnicze Sp. z o.o. (dalej PWR/my) i Zaufanych Partnerów do celów marketingowych, w szczególności na potrzeby wyświetlania reklam dopasowanych do Twoich zainteresowań i preferencji w serwisach PWR i w Internecie. Pamiętaj, że wyrażenie zgody jest dobrowolne a wyrażoną zgodę możesz w każdej chwili cofnąć.
Dowiedz się więcej lub zdecyduj o zgodzie.

Nasz cel to dostarczanie interesujących Ciebie treści, również przez dopasowane do Twoich zainteresowań reklamy. Twoja zgoda na wykorzystanie plików cookies i podobnych technologii w Twojej przeglądarce umożliwi nam dostosowanie przekazu do Twoich preferencji. Pozwoli ograniczyć ilość prezentowanych reklam Brak zmian ustawień przeglądarki jest Twoją zgodą na zapis plików cookies i podobnych technologii w Twoim urządzeniu końcowym i wykorzystanie zapisanych w nich informacji. Ustawienia przeglądarki w zakresie cookies możesz zawsze zmienić
(szczegóły w Polityce Prywatności).

Drogi Użytkowniku!

Przez dalsze Aktywne korzystanie z Serwisu, bez zmian ustawień przeglądarki, oznacza, że zgodziłeś się na przechowywanie w Twojej przeglądarce plików cookies i na przetwarzanie gromadzonych dzięki nim danych osobowych przez Polskie Wydawnictwo Rolnicze Sp. z o.o. i naszych Zaufanych Partnerów. Dowiedz się więcej lub wycofaj zgody