„Mleko – dobry wybór" – kampania realizowana przez KZSM Zw. Rew.

Krajowy Związek Spółdzielni Mleczarskich rusza z kampanią ,,Mleko – dobry wybór” skierowaną do konsumentów, poszerzającą wiedzę na temat ulubionych i najczęściej spożywanych produktów mleczarskich.
Krajowy Związek Spółdzielni Mleczarskich, Związek Rewizyjny jest organizatorem kampanii „Mleko – dobry wybór” sfinansowanej z Funduszu Promocji Mleka, w której będą omawiane walory smakowe, zdrowotne i odżywcze mleka. Mówić o nich będą specjaliści w produkcji oraz przetwórstwie tego surowca.
– Mleko i produkty mleczne ze względu na swój skład powinny znaleźć się w diecie każdego człowieka. W programach, w których będziemy obecni z kampanią „Mleko – dobry wybór”, pokażemy wiele przepisów na potrawy z mleka i produktów mlecznych. Jestem przekonany, że każdy znajdzie coś dla siebie i trafimy w kulinarne gusta Polaków – mówi Waldemar Broś, prezes Zarządu Krajowego Związku Spółdzielni Mleczarskich, Związku Rewizyjnego.
Partnerami kampanii „Mleko – dobry wybór” są Niezależny Samorządny Związek Zawodowy Rolników Indywidualnych SOLIDARNOŚĆ i Polski Związek Zawodowy Rolników. Patronat nad kampanią objęła Fundacja Instytut Matki i Dziecka.
– Dla ciekawych świata i tych, co chcą dokonywać świadomych wyborów żywieniowych, przygotowano, w ramach kampanii Mleko – dobry wybór, filmowe felietony przybliżające mleko i jego przetwory od strony produkcyjnej, żywieniowej i zdrowotnej.
Organizatorzy kampanii pomyśleli również o tych, którzy lubią eksperymentować w kuchni, bez konieczności sprowadzania składników z dalekich zakątków świata. Znany i lubiany Karol Okrasa, w jednym z odcinków programu Okrasa łamie przepisy w TVP1, skorzysta z wszechstronności smakowej produktów mleczarskich i wyczaruje z nich coś zupełnie nowego, a jednak znajomego – podaje KZSM Zw. Rew.
Kampania, wskazująca na mleko, jako dobry wybór, została sfinansowana z Funduszu Promocji Mleka.
Oprac. dkol na podst. inf. prasowej KZSM Zw. Rew.
Fot. Facebook Mleko dobry wybór
– Mleko i produkty mleczne ze względu na swój skład powinny znaleźć się w diecie każdego człowieka. W programach, w których będziemy obecni z kampanią „Mleko – dobry wybór”, pokażemy wiele przepisów na potrawy z mleka i produktów mlecznych. Jestem przekonany, że każdy znajdzie coś dla siebie i trafimy w kulinarne gusta Polaków – mówi Waldemar Broś, prezes Zarządu Krajowego Związku Spółdzielni Mleczarskich, Związku Rewizyjnego.
Partnerami kampanii „Mleko – dobry wybór” są Niezależny Samorządny Związek Zawodowy Rolników Indywidualnych SOLIDARNOŚĆ i Polski Związek Zawodowy Rolników. Patronat nad kampanią objęła Fundacja Instytut Matki i Dziecka.
KZSM w telewizji publicznej
Programy od czerwca do września będzie można zobaczyć w telewizji publicznej, ale także w Internecie.– Dla ciekawych świata i tych, co chcą dokonywać świadomych wyborów żywieniowych, przygotowano, w ramach kampanii Mleko – dobry wybór, filmowe felietony przybliżające mleko i jego przetwory od strony produkcyjnej, żywieniowej i zdrowotnej.
Organizatorzy kampanii pomyśleli również o tych, którzy lubią eksperymentować w kuchni, bez konieczności sprowadzania składników z dalekich zakątków świata. Znany i lubiany Karol Okrasa, w jednym z odcinków programu Okrasa łamie przepisy w TVP1, skorzysta z wszechstronności smakowej produktów mleczarskich i wyczaruje z nich coś zupełnie nowego, a jednak znajomego – podaje KZSM Zw. Rew.
Kampania, wskazująca na mleko, jako dobry wybór, została sfinansowana z Funduszu Promocji Mleka.
Oprac. dkol na podst. inf. prasowej KZSM Zw. Rew.
Fot. Facebook Mleko dobry wybór
Przeczytaj również
Fundusz Promocji Mlekakampania promocyjnaKrajowy Związek Spółdzielni MleczarskichKZSMMleko dobry wybórpromocja mlekaWaldemar Broś
Masz pytanie lub temat?Napisz do autora