Weź udział w konkursie i wygraj odpicowanego Ursusa!  
   

Your browser version is not supported. Download the latest browers, or use other.

Zamknij

r e k l a m a

Partner portalu

Ciągniki Farmtrac w dobrej cenie

29.10.2018

Drukuj

Ciągniki Farmtrac w dobrej cenie

Zarejestruj się i zaloguj aby przeczytać kolejne 3 artykuły.
Wszystkie przeczytasz dzięki prenumeracie lub kupując dostęp.

Zarejestruj się lub Zaloguj się

Czytaj bez ograniczeń

Kup dostęp

r e k l a m a

Planujący zakup nowego ciągnika z ładowaczem czołowym może zapoznać się z ofertą firmy Farmtrac. Już za niespełna 115 tys. zł netto można kupić model 675 DTN, wyposażony w ładowacz czołowy marki Metal-Fach. Ciągnik napędzany jest 4-cylindrowym silnikiem marki Perkins, który rozwija moc 75 KM i spełnia normy emisji spalin Tier IIIB. W układzie przeniesienia napędu znajdziemy przekładnię Carraro. Skrzynia przekładniowa jest wyposażona w reduktor i oferuje 12 biegów w obu kierunkach. Rewers jest mechaniczny. Podnośnik hydrauliczny charakteryzuje się udźwigiem 2,4 tony i jest sterowany mechanicznie. Układ hydrauliczny zasilany jest pompą zębatą o wydatku 35 l/min.

Większy model, Farmtrac 690 DTN, również z ładowaczem kupimy już od około 128 tys. zł netto. Pod maską ciągnika pracuje 4-cylindorwy Perkins o mocy niespełna 90 KM. Moment obrotowy jaki generuje jednostka napędowa wynosi 370 Nm i jest osiągany przy 1400 obr./min. Układ przeniesienia napędu jest identyczny jak w modelu 675 DTN.

Za największego przedstawiciela rodziny Farmtrac, wyposażonego w ładowacz Metal-Fach o udźwigu 1,6 tony trzeba zapłacić około 160 tys. zł netto. Model 9120 DTN napędzany jest 4-cylindrowym silnikiem Perkinsa o mocy 112 KM. Układ przeniesienia napędu marki Carraro oferuje 24 biegi w obu kierunkach.

Tylny podnośnik hydrauliczny uniesie maszynę o wadze 4,5 tony. W opcji jest przedni TUZ. Pompa zębata zasilająca hydraulikę modelu 9120DTN ma wydatek 50 l/min. Standardowo olej kierowany jest do 3 par wyjść hydraulicznych. WOM może być zależny lub niezależny i oferuje dwie prędkości – 540 i 1000 obr./min. Zbiornik paliwa mieści 160 litrów ON, co wystarcza na cały dzień ciężkiej pracy.

pt

Widziałeś już nasze video "Test 5 wozów paszowych!"?

Czytaj artykuły w naszej aplikacji!

Aplikacja TAP jest już dostępna

r e k l a m a

r e k l a m a

więcej artykułów z tej kategorii

Użytkowniku zadecyduj o wyrażeniu zgody!

Skrollując treść naszego Serwisu, zamykając okno tego komunikatu (X), klikając na elementy strony poza tym komunikatem bez zmian ustawień w zakresie prywatności, zgadzasz się na przetwarzanie danych osobowych przez Polskie Wydawnictwo Rolnicze Sp. z o.o. (dalej PWR/my) i Zaufanych Partnerów do celów marketingowych, w szczególności na potrzeby wyświetlania reklam dopasowanych do Twoich zainteresowań i preferencji w serwisach PWR i w Internecie. Pamiętaj, że wyrażenie zgody jest dobrowolne a wyrażoną zgodę możesz w każdej chwili cofnąć.
Dowiedz się więcej lub zdecyduj o zgodzie.

Nasz cel to dostarczanie interesujących Ciebie treści, również przez dopasowane do Twoich zainteresowań reklamy. Twoja zgoda na wykorzystanie plików cookies i podobnych technologii w Twojej przeglądarce umożliwi nam dostosowanie przekazu do Twoich preferencji. Pozwoli ograniczyć ilość prezentowanych reklam Brak zmian ustawień przeglądarki jest Twoją zgodą na zapis plików cookies i podobnych technologii w Twoim urządzeniu końcowym i wykorzystanie zapisanych w nich informacji. Ustawienia przeglądarki w zakresie cookies możesz zawsze zmienić
(szczegóły w Polityce Prywatności).

Drogi Użytkowniku!

Przez dalsze Aktywne korzystanie z Serwisu, bez zmian ustawień przeglądarki, oznacza, że zgodziłeś się na przechowywanie w Twojej przeglądarce plików cookies i na przetwarzanie gromadzonych dzięki nim danych osobowych przez Polskie Wydawnictwo Rolnicze Sp. z o.o. i naszych Zaufanych Partnerów. Dowiedz się więcej lub wycofaj zgody