Zarejestruj się i zaloguj aby przeczytać kolejne 3 artykuły.
Wszystkie przeczytasz dzięki prenumeracie lub kupując dostęp.
r e k l a m a
Silnik: silnik Dooson ma 4 cylindry i osiąga na WOM 63 kW/86 KM, jednostkowe spalanie 290 g/kWh, bardzo blisko średniej (288 g/kWh). SCR, konieczne AdBlue. Bardzo dobry gaz ręczny. Powyżej 1300 obr./min pamięć obrotów, można ją programować jak tempomat w samochodzie. Przycisk ECO ogranicza obroty silnika, aby oszczędnie pracować.
Przekładnia: rewers, 4 grupy, 4 biegi główne i 2 przełożenia pod obciążeniem. Na lekko pracującej dźwigni zmiany biegów są dwa przyciski: do zmiany przełożeń pod obciążeniem oraz sprzęgła – dobrze funkcjonuje. Do pracy w polu 11 biegów. Precyzyjnie działający rewers przy kierownicy z wyraźną pozycją N. Regulacja czułości – mało wyczuwalne zmiany. Prędkość maksymalna 39 km/h.
r e k l a m a
Hydraulika: dobra dźwignia krzyżowa do zaworów międzyosiowych, obsługujących ładowacz i dwie lekko działające dźwignie na prawej konsoli. Oznaczenia na dźwigniach i gniazdach nie są spójne. Gniazda z lewej strony łącznika – dobra lokalizacja. Wydatek 75 l/min na pełnym gazie to dobry wynik.
Polecany artykuł

Rolnicze oleje z gdańskiej rafinerii


Profi – aktualny egzemplarz

Komfort pracy: precyzyjne kierowanie, prawie cztery obroty od lewego do prawego zderzaka. Mimo stożkowych zwolnic przednich ciągnik nie jest zwrotny (9,43 m). Kierownica jest zbyt nisko. Precyzyjne hamulce, krótki skok dźwigni hamulca ręcznego, brak ostrzeżenia przy ruszaniu z zaciągniętym hamulcem
Plusy:
+ komfort pracy, cichy
+ wydajna hydraulika
+ dobra przekładnia
Minusy:
– kierownica zbyt nisko
– udźwig poniżej średniej
– brak automatyki do przedniego napędu i blokady
dk
Zobacz także wyniki testu ciągników: Ursus, Belarus, Tym, Landini i Massey Fergusson!
r e k l a m a
r e k l a m a