Wynalazki rolników: sprzęgło kłowe kompresora w MF 255

W ciągnikach Massey Ferguson 255 nie można wyłączyć kompresora układu pneumatycznego. Przyspiesza to zużycie podzespołu i generuje koszty napraw.
Ruchomy pierścień ma zatrzask kulowy, który utrzymuje jego położenie w stałym miejscu. Sprzęgło można obsługiwać tylko na wyłączonym silniku. Przed modernizacją alternator napędzany był od wału kompresora. Teraz przeniesiony został na lewą stronę silnika i napędzany jest z podwójnego koła pompy wody.
Jeśli Ty także modernizujesz maszyny zgłoś swoje pomysły do naszego konkursu wynalazków. Pula nagród w tegorocznej edycji wynosi aż 20 000 zł.
Formularz zgłoszenia: kliknij TUTAJ
Przeczytaj również

Sprzęgłoo kłowe umożliwia rozłączanie napędu kompresora w MF 255.

Sprzęgłoo kłowe umożliwia rozłączanie napędu kompresora w MF 255.

Sprzęgłoo kłowe umożliwia rozłączanie napędu kompresora w MF 255.

Sprzęgłoo kłowe umożliwia rozłączanie napędu kompresora w MF 255.

Alternator został przeniesiony na lewą stronę.