StoryEditor

Kurczak Sielski – ogólnopolska kampania reklamowa

Pochodzi z chowu bez antybiotyków, rośnie wolniej niż zwykły kurczak i jest karmiony paszą bez surowców GMO, wpisując się w oczekiwania polskich konsumentów, którzy coraz częściej poszukują produktów naturalnych, zdrowych i dobrej jakości. Dla wymagających konsumentów…  
02.10.2018., 10:10h
SuperDrob S.A. rozpoczyna ogólnopolską kampanię reklamową Kurczaka Sielskiego. Do końca 2018 roku w mediach promowana będzie nowa propozycja firmy w segmencie premium – Kurczak Sielski z chowu bez antybiotyków. 

Kurczak Sielski to propozycja skierowana do bardziej wymagających konsumentów. Pochodzi z chowu bez antybiotyków, rośnie wolniej niż zwykły kurczak i jest żywiony paszą bez surowców GMO, wpisując się w oczekiwania polskich konsumentów, którzy coraz częściej poszukują produktów naturalnych, zdrowych i dobrej jakości. 

– Naszą ambicją jako producenta drobiu, jest oferowanie konsumentom żywności coraz lepszej jakości, odpowiadającej ich rosnącym oczekiwaniom. Stąd decyzja o budowie nowej, silnej marki, zdolnej zjednać sobie sympatię i uznanie wymagającego konsumenta Jest to część szerszej strategii SuperDrob, w ramach której dywersyfikujemy portfolio produktów, rozbudowujemy sieć dystrybucji i wchodzimy w nowe segmenty rynku – mówi Aneta Stępniak, dyrektor marketingu SuperDrob S.A.



Kampania reklamowa Kurczaka Sielskiego startuje z początkiem października i obejmuje nośniki zewnętrzne w ośmiu największych ośrodkach miejskich w Polsce (GOP, Kraków, Łódź, Poznań, Szczecin, Trójmiasto, Warszawa, Wrocław). Również w październiku rozpocznie się emisja spotów reklamowych (wersje 30’, 15’ i 8’), nadawanych w ponad 20 kanałach. 
Spoty z Kurczakiem Sielskim pojawią się również w serwisie YouTube oraz w czołowych portalach VOD. Działania reklamowe zostaną również uzupełnione materiałami promocyjnymi w punktach sprzedaży. Kampania potrwa do końca bieżącego roku.

SuperDrob S.A.



SuperDrob S.A. jest jednym z czołowych producentów drobiu w Polsce, z rocznymi przychodami przekraczającymi 1 mld zł. Ponad połowę produkcji firma kieruje na rynki zagraniczne –  głównie do krajów UE, ale także do Chin i Japonii, co czyni ją liderem eksportu w polskiej branży drobiarskiej. SuperDrob S.A. jest obecny na rynku od 25 lat i zatrudnia blisko 2500 osób. Główne zakłady firmy znajdują się w Karczewie pod Warszawą, w Łodzi oraz w Lublinie. 

Od 2017 r. SuperDrob S.A. współpracuje z Charoen Pokphand Foods (CPF) – światowym liderem w branży rolno-spożywczej. Partnerstwo z CPF pozwala na aktywne uczestnictwo w konsolidacji polskiego rynku mięsnego i paszowego.


dkol/litterapr.pl
Dorota Kolasińska
Autor Artykułu:Dorota Kolasińska Redaktorka portalu topagrar.pl
Pozostałe artykuły tego autora
Masz pytanie lub temat?Napisz do autora
POWRÓT DO STRONY GŁÓWNEJ
25. kwiecień 2024 21:05