Mleczna edukacja

Do kolejnej odsłony, trwającej od trzech lat kampanii, "Mam kota na punkcie mleka" zdecydowało się przystąpić następnych 568 szkół, a nabór trwa nadal!
Do tej pory w kampanii "Mam kota na punkcie mleka" wzięło udział 1700 szkół i niemal 175000 uczniów. Łączenie nauki z zabawą jest zdecydowanym kluczem do sukcesu całej akcji.
– Staramy się, by wiedza na temat wartości odżywczych mleka, jego przetworów oraz ich roli w codziennej diecie została przekazana najmłodzsym w atrakcyjny sposób. Służą temu materiały edukacyjne, warsztaty czy konkursy tematyczne, które aktywizują młodych uczestników kampanii – mówi Agnieszka Maliszewska, dyrektor biura Polskiej Izby Mleka.
Na stronie kampanii www.mamkotanapunkciemleka.pl nadal trwa nabór szkół. Wystarczy tylko wejść na podaną stronę oraz wypełnić formularz rejestracyjny.
Przeczytaj również

Logo kampanii Mam kota na punkcie mleka