Reklama zniknie za 11 sekund

r e k l a m a
PARTNER
r e k l a m a

Mleczna edukacja

Obrazek

Do kolejnej odsłony, trwającej od trzech lat kampanii, "Mam kota na punkcie mleka" zdecydowało się przystąpić następnych 568 szkół, a nabór trwa nadal!

Ewelina Cisłak22 marca 2015, 08:00

Do tej pory w kampanii "Mam kota na punkcie mleka" wzięło udział 1700 szkół i niemal 175000 uczniów. Łączenie nauki z zabawą jest zdecydowanym kluczem do sukcesu całej akcji. 
– Staramy się, by wiedza na temat wartości odżywczych mleka, jego przetworów oraz ich roli w codziennej diecie została przekazana najmłodzsym w atrakcyjny sposób. Służą temu materiały edukacyjne, warsztaty czy konkursy tematyczne, które aktywizują młodych uczestników kampanii – mówi Agnieszka Maliszewska, dyrektor biura Polskiej Izby Mleka.

Na stronie kampanii www.mamkotanapunkciemleka.pl nadal trwa nabór szkół. Wystarczy tylko wejść na podaną stronę oraz wypełnić formularz rejestracyjny. 

 

 



1 z 1
Logo kampanii Mam kota na punkcie mleka

Logo kampanii Mam kota na punkcie mleka

Picture of the author
Autor Artykułu:Ewelina Cisłak
Pozostałe artykuły tego autora

Ważne Tematy

Polskie Wydawnictwo Rolnicze Sp. z o.o., ul. Metalowa 5, 60-118 Poznań. Akta rejestrowe przechowywane w Sądzie Rejonowym Poznań - Nowe Miasto i Wilda w Poznaniu, VIII Wydziale Gospodarczym, KRS 0000101146, NIP 7780164903, REGON 630175513, kapitał zakładowy: 1.000.000 PLN.

Wszystkie prezentowane w ramach niniejszego portalu treści są własnością Polskiego Wydawnictwa Rolniczego Sp. z o.o., są zastrzeżone i chronione prawem autorskim, kopiowanie i dalsze rozpowszechnianie treści jest zabronione. (art. 25 ust. 1 pkt 1b ustawy z 4 lutego 1994 roku o prawie autorskim i prawach pokrewnych)