Ta strona używa cookie w celu lepszego dostosowania treści oraz dla celów statystycznych. Korzystając z niej wyrażasz zgodę na ich używanie. Możesz wyłączyć możliwość ich zapisu, zmieniając ustawienia Twojej przeglądarki.

Zgadzam się

Your browser version is not supported. Download the latest browers, or use other.

Zamknij

r e k l a m a

Portal partner

Przegląd posezonowy z John Deere

29.11.2017

Drukuj

Przegląd posezonowy z John Deere

Artykuł dostępny

Producent oferuje teraz specjalne akcje serwisowe o nazwie Expert Check. Po zakończonym sezonie agrotechnicznym, aby maszyna była gotowa na najróżniejsze wyzwanie w kolejnym okresie prac polowych trzeba jej poświecić przysłowiową chwilkę. Nie ma nic bardziej frustrującego, jeśli jest praca w polu do wykonania, a maszyna jest niesprawna. Pamiętajmy, że sprzęt niestety zawsze się psuje... podczas roboty. Dlatego, aby zminimalizować ewentualną możliwość wystąpienia awarii w czasie pracy warto skorzystać z oferty John Deere i zawczasu przygotować maszynę do nadchodzącego sezonu.

r e k l a m a



Przegląd Expert Check wykonywany jest przez wykwalifikowanych serwisantów i obejmuje ciągniki, sieczkarnie, kombajny i samojezdne opryskiwacze z logo skaczącego jelonka. W pierwszej kolejności eksperci przeprowadzają z właścicielem i operatorem wywiad odnośnie historii awarii i napraw sprzętu. Dokonywane są także oględziny wzrokowe w poszukiwaniu ewentualnych mechanicznych uszkodzeń. Sporządzana jest także dokumentacja fotograficzna.
Kolejnym krokiem jest już ocena praktycznej przydatności poszczególnych podzespołów i części. Przykładowo w ciągniku sprawdzanych jest 40 punktów, a w przypadku kombajnów zbożowych jest aż 180 detali do zweryfikowania.

Eksperci z John Deere wykorzystując nowoczesne narzędzia diagnostyczne sprawdzają główne elementy maszyny, takie jak silnik, przekładnie, układ hydrauliczny czy elektryczny. W połączeniu z długoletnim doświadczeniem serwisantów i nowoczesnym sprzętem diagnostycznym w krótkim czasie uzyskujemy pełen obraz o kondycji naszego ciągnika czy kombajnu. Dodatkowym atutem jest wygenerowana lista części zamiennych jakie należy wymienić oraz zakres prac serwisowych potrzebnych do wymiany detali. Kolejną zachętą dla klientów, by korzystali z Expert Check jest udzielany rabat na części zamienne i usługi serwisowe.

W ramach programu Expert Check, klient otrzymuje także atrakcyjną ofertę wznowienia licencji systemu telematycznego JDLink lub doposażenia maszyny w taki system, jeśli jeszcze go nie posiada.

Celem takiego działania jest zapewnienie wsparcia klientom za pomocą narzędzi zdalnej diagnostyki (Service ADVISOR Remote) oraz dzięki zdalnemu dostępowi do wyświetlacza traktora (RDA- Remote Display Access). Jeśli spotka nas nieszczęśliwy zbieg okoliczności i maszyna zawiedzie lub operator będzie miał problem z jej konfiguracją, technik serwisu będzie w stanie precyzyjnie i na odległość zlokalizować przyczynę problemu i rozwiązać go zdalnie lub dotrzeć na miejsce przygotowanym i zaopatrzonym niezbędne do naprawy części.

oprac. pt
Fot firmowe

Polecane dla Ciebie:

article icon

Soja też może chorować

Zamów wersję premium

Galeria zdjęć

John Deere oferuje teraz specjalne akcje serwisowe o nazwie Expert Check.
John Deere oferuje teraz specjalne akcje serwisowe o nazwie Expert Check.
John Deere oferuje teraz specjalne akcje serwisowe o nazwie Expert Check.
John Deere oferuje teraz specjalne akcje serwisowe o nazwie Expert Check.
John Deere oferuje teraz specjalne akcje serwisowe o nazwie Expert Check.
John Deere oferuje teraz specjalne akcje serwisowe o nazwie Expert Check.
John Deere oferuje teraz specjalne akcje serwisowe o nazwie Expert Check.

r e k l a m a

Komentarze (?)

r e k l a m a

więcej artykułów z tej kategorii