Użytkowniku zadecyduj o wyrażeniu zgody!

Skrollując treść naszego Serwisu, zamykając okno tego komunikatu (X), klikając na elementy strony poza tym komunikatem bez zmian ustawień w zakresie prywatności, zgadzasz się na przetwarzanie danych osobowych przez Polskie Wydawnictwo Rolnicze Sp. z o.o. (dalej PWR/my) i Zaufanych Partnerów do celów marketingowych, w szczególności na potrzeby wyświetlania reklam dopasowanych do Twoich zainteresowań i preferencji w serwisach PWR i w Internecie. Pamiętaj, że wyrażenie zgody jest dobrowolne a wyrażoną zgodę możesz w każdej chwili cofnąć.
Dowiedz się więcej lub zdecyduj o zgodzie.

Nasz cel to dostarczanie interesujących Ciebie treści, również przez dopasowane do Twoich zainteresowań reklamy. Twoja zgoda na wykorzystanie plików cookies i podobnych technologii w Twojej przeglądarce umożliwi nam dostosowanie przekazu do Twoich preferencji. Pozwoli ograniczyć ilość prezentowanych reklam Brak zmian ustawień przeglądarki jest Twoją zgodą na zapis plików cookies i podobnych technologii w Twoim urządzeniu końcowym i wykorzystanie zapisanych w nich informacji. Ustawienia przeglądarki w zakresie cookies możesz zawsze zmienić
(szczegóły w Polityce Prywatności).

Drogi Użytkowniku!

Przez dalsze Aktywne korzystanie z Serwisu, bez zmian ustawień przeglądarki, oznacza, że zgodziłeś się na przechowywanie w Twojej przeglądarce plików cookies i na przetwarzanie gromadzonych dzięki nim danych osobowych przez Polskie Wydawnictwo Rolnicze Sp. z o.o. i naszych Zaufanych Partnerów. Dowiedz się więcej lub wycofaj zgody

Czytaj wygodniej w nowej darmowej aplikacji mobilnej!

Your browser version is not supported. Download the latest browers, or use other.

Zamknij

r e k l a m a

Partner portalu

Przegląd posezonowy z John Deere

29.11.2017

Drukuj

Przegląd posezonowy z John Deere

Artykuł dostępny

Producent oferuje teraz specjalne akcje serwisowe o nazwie Expert Check. Po zakończonym sezonie agrotechnicznym, aby maszyna była gotowa na najróżniejsze wyzwanie w kolejnym okresie prac polowych trzeba jej poświecić przysłowiową chwilkę. Nie ma nic bardziej frustrującego, jeśli jest praca w polu do wykonania, a maszyna jest niesprawna. Pamiętajmy, że sprzęt niestety zawsze się psuje... podczas roboty. Dlatego, aby zminimalizować ewentualną możliwość wystąpienia awarii w czasie pracy warto skorzystać z oferty John Deere i zawczasu przygotować maszynę do nadchodzącego sezonu.

r e k l a m a

Przegląd Expert Check wykonywany jest przez wykwalifikowanych serwisantów i obejmuje ciągniki, sieczkarnie, kombajny i samojezdne opryskiwacze z logo skaczącego jelonka. W pierwszej kolejności eksperci przeprowadzają z właścicielem i operatorem wywiad odnośnie historii awarii i napraw sprzętu. Dokonywane są także oględziny wzrokowe w poszukiwaniu ewentualnych mechanicznych uszkodzeń. Sporządzana jest także dokumentacja fotograficzna.
Kolejnym krokiem jest już ocena praktycznej przydatności poszczególnych podzespołów i części. Przykładowo w ciągniku sprawdzanych jest 40 punktów, a w przypadku kombajnów zbożowych jest aż 180 detali do zweryfikowania.

Eksperci z John Deere wykorzystując nowoczesne narzędzia diagnostyczne sprawdzają główne elementy maszyny, takie jak silnik, przekładnie, układ hydrauliczny czy elektryczny. W połączeniu z długoletnim doświadczeniem serwisantów i nowoczesnym sprzętem diagnostycznym w krótkim czasie uzyskujemy pełen obraz o kondycji naszego ciągnika czy kombajnu. Dodatkowym atutem jest wygenerowana lista części zamiennych jakie należy wymienić oraz zakres prac serwisowych potrzebnych do wymiany detali. Kolejną zachętą dla klientów, by korzystali z Expert Check jest udzielany rabat na części zamienne i usługi serwisowe.

Polecany artykuł

TIR wiozący kombajn John Deere wypadł z autostrady A4

W ramach programu Expert Check, klient otrzymuje także atrakcyjną ofertę wznowienia licencji systemu telematycznego JDLink lub doposażenia maszyny w taki system, jeśli jeszcze go nie posiada.

Celem takiego działania jest zapewnienie wsparcia klientom za pomocą narzędzi zdalnej diagnostyki (Service ADVISOR Remote) oraz dzięki zdalnemu dostępowi do wyświetlacza traktora (RDA- Remote Display Access). Jeśli spotka nas nieszczęśliwy zbieg okoliczności i maszyna zawiedzie lub operator będzie miał problem z jej konfiguracją, technik serwisu będzie w stanie precyzyjnie i na odległość zlokalizować przyczynę problemu i rozwiązać go zdalnie lub dotrzeć na miejsce przygotowanym i zaopatrzonym niezbędne do naprawy części.

oprac. pt
Fot firmowe

Polecane dla Ciebie:

article icon

Żniwa 2019: Ceny usług rolniczych

Czytaj

Czytaj artykuły w naszej aplikacji!

Aplikacja TAP jest już dostępna

Galeria zdjęć

John Deere oferuje teraz specjalne akcje serwisowe o nazwie Expert Check.
John Deere oferuje teraz specjalne akcje serwisowe o nazwie Expert Check.
John Deere oferuje teraz specjalne akcje serwisowe o nazwie Expert Check.
John Deere oferuje teraz specjalne akcje serwisowe o nazwie Expert Check.
John Deere oferuje teraz specjalne akcje serwisowe o nazwie Expert Check.
John Deere oferuje teraz specjalne akcje serwisowe o nazwie Expert Check.
John Deere oferuje teraz specjalne akcje serwisowe o nazwie Expert Check.

r e k l a m a

Komentarze (?)

r e k l a m a

więcej artykułów z tej kategorii