Ta strona używa cookie w celu lepszego dostosowania treści oraz dla celów statystycznych. Korzystając z niej wyrażasz zgodę na ich używanie. Możesz wyłączyć możliwość ich zapisu, zmieniając ustawienia Twojej przeglądarki.

Zgadzam się

Your browser version is not supported. Download the latest browers, or use other.

Zamknij

r e k l a m a

Portal partner

Nowe ładowarki teleskopowe New Holland

30.11.2017

Drukuj

Nowe ładowarki teleskopowe New Holland

Artykuł dostępny

Pierwszą zmianę zauważymy po uniesieniu pokrywy silnika. Jednostki napędowe nowych ładowarek muszą spełniać normy emisji spalin Tier 4B. Dostosowanie do aktualnych wymogów normy Tier 4B oznacza, że w gamie ładowarek LM wykorzystywana jest technologia ECOBlue Hi-eSCR sprawiająca, że maszyny te są przyjazne dla środowiska. Dodatkowo w modelach LM6.32, LM7.35 i LM9.35 zwiększono moc maksymalną silnika o 12 KM do 133 KM, natomiast w modelach LM6.35 Elite i LM7.42 Elite moc została podniesiona o 3 KM do poziomu 146 KM.

r e k l a m a



To nie jedyne zmiany dokonane przez producenta. Ładowarki mają zmodernizowaną przekładnię Powershift (4x3). Zaprojektowano na nowo przełożenia biegów, zapewniając lepsze właściwości pokonywania wzniesień i parametry uciągu przy prędkościach transportowych. Tylna oś napędowa może być wyposażona w mechanizm różnicowy zwiększający siłę uciągu w ciężkich warunkach. Ponadto ładowarki można wyposażyć w pompę hydrauliczną o zmiennym wydatku i wydajności 140 l/min oraz opcjonalny kąt załadunku łyżki wynoszący 142 stopnie. W standardzie modele LM6.32, LM7.35 i LM9.35 wyposażone w pompę zębatą o wydatku 120 l/min oraz kąt załadunku łyżki 128 stopni. 

Wyposażenie opcjonalne obejmuje także nowe pakiety oświetlenia. Użytkownik może wybrać do dziesięciu świateł LED o mocy 2500 lumenów, zapewniających dobrą widoczność po zapadnięciu wzroku. Dostępne są również dodatkowe, przednie i tylne schowki na narzędzia. Modele Elite można teraz doposażyć w dodatkowy przełącznik kierunku jazdy na kolumnie kierownicy, podwajając dotychczasowe sterowanie kierunkiem jazdy usytuowane na głównym joysticku.

Pozostałe usprawnienia obejmują nowe uszczelnienia wysięgnika, zapobiegające gromadzeniu się kurzu i zanieczyszczeń wewnątrz jego przesuwnych sekcji, oraz funkcję uwalniania ciśnienia w pomocniczym układzie hydraulicznym, dzięki czemu wymiana osprzętu czołowego odbywa się łatwiej i szybciej.   pt
Fot. firmowe

Polecane dla Ciebie:

article icon

Jakie ceny pszenicy i rzepaku? – przetwórcy wyjawiają co będzie do żniw i po żniwach

Zamów wersję premium

r e k l a m a

Komentarze (?)

r e k l a m a

więcej artykułów z tej kategorii