Reklama zniknie za 11 sekund

Topagrar.plZaloguj
Strona główna>Artykuły>Technika>Nowe technologie>

Bliższa współpraca John Deere i Agricon

Obrazek

Firmy Agricon oraz John Deere kontynuują podjętą przed rokiem współpracę w zakresie technicznych rozwiązań cyfrowych. W ramach tej kooperacji koncepcja nawożenia podstawowego Agricon, która jest dostępna od prawie roku dla klientów John Deere, została poszerzona o możliwość transferu danych między systemami obu jednostek: platformą agriPORT w przypadku Agricon oraz My JD Operation Center wraz dowolnym terminalem agronomicznym Green Star 3. lub 4. generacji.

Jan Beba17 stycznia 2021, 10:52

Współpraca obu jednostek została zawarta w październiku 2019 roku. John Deere mając na względzie dostęp do praktyk rolnictwa precyzyjnego dla swoich klientów porozumiał się z Agricon. W zamyśle klienci John Deere uzyskują dostęp do koncepcji nawożenia podstawowego Agricon. Koncepcja nawożenia podstawowego wg Agricon to profesjonalna usługa skanowania gleby, precyzyjnego poboru prób glebowych, wykonanie analizy i map zasobności, a efektem końcowym są mapy aplikacyjne dla nawożenia podstawowego – automatyczne rekomendacje nawożenia uwzględniające wszelkie czynniki wpływające na wydajność plantacji. Użytkownik John Deere, może za pośrednictwem swojego dealera uzyskać do profesjonalnej usługi Agricon.

Kolejnym ułatwieniem dla gospodarstw współpracujących z firmą z Agricon w zakresie nawożenia podstawowego, a jednocześnie posiadających ciągniki John Deere wyposażone w terminale agronomiczne GreenStar 3 lub 4 generacji, jest możliwość eksportowania z systemu agriPORT (Agricon) zadań w postaci map aplikacyjnych bezpośrednio do My John Deere Operation Center. W systemie My JD użytkownik importuje wysłany plik, przypisując właściwą maszynę, z którą będzie pracował. Mapa aplikacyjna w ciągu zaledwie kilku minut pojawia się jako zadanie do wykonania. Po stronie operatora pozostaje wybór właściwego pliku. Przestrzeń czasowa dla wykonania całego procesu to nie więcej niż kilkanaście minut. Wszelkie formaty plików są kompatybilne, bez względu na systemy ciągnika (ISOBUS). Dodatkowo w procesie transferu plików został wyeliminowany udział napędów USB.


Picture of the author
Autor Artykułu:Jan Beba
Pozostałe artykuły tego autora

Masz pytanie lub temat?Napisz do autora

Ważne Tematy