Weź udział w konkursie i wygraj odpicowanego Ursusa!  
   

Your browser version is not supported. Download the latest browers, or use other.

Zamknij

r e k l a m a

Partner portalu

Nowy trend: mleko z kolagenem

28.01.2021

Drukuj

Nowy trend: mleko z kolagenem

Zarejestruj się i zaloguj aby przeczytać kolejne 3 artykuły.
Wszystkie przeczytasz dzięki prenumeracie lub kupując dostęp.

Zarejestruj się lub Zaloguj się

Czytaj bez ograniczeń

Kup dostęp

r e k l a m a

Pojawił się nowy trend na rynku mleka. Jeden z koncernów mleczarskich w Nowej Zelandii, tj. Dairyworks, zamierza wprowadzić na rynek produkty zawierające kolagen. Zdaniem jej przedstawicieli rośnie zapotrzebowanie na żywność tzw. prozdrowotną. – Zdrowie i dobre samopoczucie to główny trend konsumencki, zwłaszcza po COVID-19 – mówi Tim Carter, dyrektor generalny firmy.


Dodawany do różnych produktów kolagen zawojował już sektor suplementów diety. Do jego wykorzystywania namawia w kampanii firmy Dose & Co celebrytka Khloe Kardashian, która w USA przekonuje o zaletach posypywania kawy czystym kolagenem w proszku (100 g tego produktu kosztuje 7 dolarów). Na rynku w NZ pojawiło się też mleko z kolagenem, które wywołało spore kontrowersje, bo komunikat o tym, że produkt „wspomaga zdrowie i aktywność” nie został potwierdzony przez państwowy organ regulujący rynek żywności w NZ (FSANZ).


Niezależnie od tych przepychanek, zdaniem firmy Dairyworks dodatek kolagenu to ogólnoświatowy trend. Mleczarnia interesuje się głównie jogurtami z kolagenem. Mają promować zdrowy tryb życia poprzez korzyści, wynikające z poprawy flory bakteryjnej jelit, wzmocnienie kości i odporności.


– To prawdziwy wyścig. Firmy mleczarskie są dość wszechstronne i mogą wprowadzić produkty kolagenowe w ciągu 12 do 16 tygodni, podczas gdy duże koncerny potrzebują na to od 12 do 18 miesięcy – zwraca uwagę Carter.

mj/Stuff
fot. Dairyworks

Widziałeś już nasze video "Program Wyższych Plonów: zapraszamy na dyskusję!"?

Czytaj artykuły w naszej aplikacji!

Aplikacja TAP jest już dostępna

r e k l a m a

r e k l a m a

więcej artykułów z tej kategorii

Użytkowniku zadecyduj o wyrażeniu zgody!

Skrollując treść naszego Serwisu, zamykając okno tego komunikatu (X), klikając na elementy strony poza tym komunikatem bez zmian ustawień w zakresie prywatności, zgadzasz się na przetwarzanie danych osobowych przez Polskie Wydawnictwo Rolnicze Sp. z o.o. (dalej PWR/my) i Zaufanych Partnerów do celów marketingowych, w szczególności na potrzeby wyświetlania reklam dopasowanych do Twoich zainteresowań i preferencji w serwisach PWR i w Internecie. Pamiętaj, że wyrażenie zgody jest dobrowolne a wyrażoną zgodę możesz w każdej chwili cofnąć.
Dowiedz się więcej lub zdecyduj o zgodzie.

Nasz cel to dostarczanie interesujących Ciebie treści, również przez dopasowane do Twoich zainteresowań reklamy. Twoja zgoda na wykorzystanie plików cookies i podobnych technologii w Twojej przeglądarce umożliwi nam dostosowanie przekazu do Twoich preferencji. Pozwoli ograniczyć ilość prezentowanych reklam Brak zmian ustawień przeglądarki jest Twoją zgodą na zapis plików cookies i podobnych technologii w Twoim urządzeniu końcowym i wykorzystanie zapisanych w nich informacji. Ustawienia przeglądarki w zakresie cookies możesz zawsze zmienić
(szczegóły w Polityce Prywatności).

Drogi Użytkowniku!

Przez dalsze Aktywne korzystanie z Serwisu, bez zmian ustawień przeglądarki, oznacza, że zgodziłeś się na przechowywanie w Twojej przeglądarce plików cookies i na przetwarzanie gromadzonych dzięki nim danych osobowych przez Polskie Wydawnictwo Rolnicze Sp. z o.o. i naszych Zaufanych Partnerów. Dowiedz się więcej lub wycofaj zgody