StoryEditor

ADOB mocnym graczem rynku nawozów dolistnych

Nawozy dolistne to doskonałe uzupełnienie nawożenia podstawowego upraw oraz wsparcie roślin w sytuacji niedoboru składników czy stresu fizjologicznego. Na rynku tym funkcjonuje wiele firm, a wśród nich mniejsi i więksi przedstawiciele tej branży.
02.12.2019., 14:12h
Jak wynika z badań wykonanych przez agencję Kynetec, analizującą m.in. rynek nawozów dolistnych, produkty te z oferty firmy ADOB były w minionym sezonie ponownie towarami, po które rolnicy i ogrodnicy sięgali najczęściej. Powierzchnia, na której stosowano w Polsce nawozy ADOB wyniosła ponad 2 mln ha.
– Bardzo nas cieszy, że polscy plantatorzy doceniają jakość i innowacyjność naszych produktów i wybierają nawozy ADOB do nawożenia swoich upraw. Nasze flagowe produkty Basfoliar2.0 36 Extra, czy ADOB Bor od lat cieszą się dużym zaufaniem i są stosowane na setkach tysięcy hektarów, praktycznie w każdym rejonie Polski – stwierdził dr Błażej Chudziński, dyrektor handlowy w firmie ADOB.

Rolnicy i ogrodnicy coraz częściej zwracają też uwagę na skład nawozu i jego formę chemiczną. Jak pokazują badania rynku, chętnie wybierają nawozy, gdzie mikroelementy występują w postaci chelatów.
– W produkcie Basfoliar2.0 36 Extra użytkownicy cenią schelatowanie mikroelementów biodegradowalnym czynnikiem IDHA, szybką ich dostępność dla roślin oraz technologię 2.0, która poprawia przyswajalność składników pokarmowych przez rośliny i zwiększa efektywność działania nawozu. Dzięki tym cechom Basfoliar2.0 36 Extra to od lat numer jeden wśród nawozów wieloskładnikowych na polskim rynku – dodał Jacek Nowakowski, dyrektor marketingu firmy ADOB.
[bie]
Janusz Biernacki
Autor Artykułu:Janusz Biernackiredaktor „top agrar Polska”, specjalista w zakresie uprawy i nawożenia roślin.
Pozostałe artykuły tego autora
Masz pytanie lub temat?Napisz do autora
POWRÓT DO STRONY GŁÓWNEJ
20. kwiecień 2024 10:08