Reklama zniknie za 11 sekund

r e k l a m a
PARTNER
r e k l a m a

W pomidorowym sosie

Obrazek

"Pora na pomidora, czyli jak tu nie kochać polskich warzyw i owoców" ma przekonać rodziców i dzieci do kolorowych i zdrowych potraw na swoich talerzach.

Ewelina Cisłak14 maja 2015, 06:00

Piata z kolei educja kampanii pora na pomidora to chęć uświadomienia młodszym, ale i dorosłym konsumentom, że warto urozmaicac swoją dietę w warzywa i owoce. 
Z a każda kolejna kacją stoją badania Światowej Organizacji Zdrowia, które mówią co prawda o wzrastającym spożyciu warzyw i owoców, ale nadal zbyt małym. Według WHO dziennie powinniśmy zjadać 400 g warzyw i owoców podzielonych na 5 porcji. Stąd wniosek, że do każdego pisiłku powinniśmy włączać porcję warzyw i owoców.

Dla porównania - w Polsce dziennie zjadamy nie więcej niż 250 g warzyw i owoców, a statystyczny europejczyk aż 600 g!

Tegoroczna kampania skierowana jest do szkół i przedszkoli, ponieważ tam dzieci spędzają sporą ilość swojego czasu i tam spożywają drugie śniadanie czy obiad. "Pora na pomidora" pojawi się też na pikniku "Poznaj dobrą żywność" w Warszawie oraz na wielu imprezach plenerowych. Więcej informacji znaleźć można na stronie www.poranapomidora.pl.

oprac ec na podst. www.poranapomidora.pl
fot. zespół kampanii Pora na pomidora



1 z 1
Pora na pomidora

Pora na pomidora

Picture of the author
Autor Artykułu:Ewelina Cisłak
Pozostałe artykuły tego autora

Ważne Tematy

Polskie Wydawnictwo Rolnicze Sp. z o.o., ul. Metalowa 5, 60-118 Poznań. Akta rejestrowe przechowywane w Sądzie Rejonowym Poznań - Nowe Miasto i Wilda w Poznaniu, VIII Wydziale Gospodarczym, KRS 0000101146, NIP 7780164903, REGON 630175513, kapitał zakładowy: 1.000.000 PLN.

Wszystkie prezentowane w ramach niniejszego portalu treści są własnością Polskiego Wydawnictwa Rolniczego Sp. z o.o., są zastrzeżone i chronione prawem autorskim, kopiowanie i dalsze rozpowszechnianie treści jest zabronione. (art. 25 ust. 1 pkt 1b ustawy z 4 lutego 1994 roku o prawie autorskim i prawach pokrewnych)