Ta strona używa cookie w celu lepszego dostosowania treści oraz dla celów statystycznych. Korzystając z niej wyrażasz zgodę na ich używanie. Możesz wyłączyć możliwość ich zapisu, zmieniając ustawienia Twojej przeglądarki.

Zgadzam się

Your browser version is not supported. Download the latest browers, or use other.

Zamknij

r e k l a m a

Portal partner

Ćwiczenie, którym dodasz sobie odwagi

28.07.2018

Drukuj

Ćwiczenie, którym dodasz sobie odwagi

Artykuł dostępny


Stań wygodnie, w małym rozkroku, z ciężarem ciała równo rozłożonym na obie nogi. Wyprostuj się i oprzyj dłonie na biodrach. Łokcie trzymaj w linii prostej z ciałem, nie powinny uciekać ani do przodu, ani do tyłu. Oddychaj spokojnie i głęboko tak, by powietrze dochodziło aż do brzucha. Zamknij oczy i myśl o tym, ile miejsca w przestrzeni zajmuje twoje ciało. Nie otwieraj oczu dopóki nie poczujesz, że w tej postawie jest ci wygodnie. Ćwicz przynajmniej kilka minut. Otwórz oczy i spójrz w dal zachowując w pamięci wyobrażenie własnego ciała. To jest postawa pewności siebie, nawet jeśli ci jej brakuje, mózg otrzyma odpowiedni bodziec z ciała. Zyskasz poczucie, że to, co jest w przestrzeni już ci nie zagraża i sprawi, że będziesz gotowa do działania. Badania naukowe wykazały, że regularne stosowanie tego ćwiczenia może wzmocnić pewność siebie.

r e k l a m a



Polecane dla Ciebie:

article icon

Uprawnienia kontrolne ARiMR

Czytaj

r e k l a m a

Komentarze (?)

r e k l a m a

więcej artykułów z tej kategorii