Deutz-Fahr pod bacznym okiem top agrar Polska
Deutz-Fahr 5100G GS, to dobrze wyposażony ciągnik, który spełni oczekiwania nawet wybrednych klientów. Mimo to znaleźliśmy kilka rzeczy, które można poprawić.
Oceniany traktor to bogata wersja. Przekładnia oferowała przełożenie zmieniane pod obciążeniem, a elektrohydrauliczny rewers miał 5 stopni regulacji czułości działania. Kabina to przestronna 4-słupkowa konstrukcja. Wnętrze jest dobrze wykonane i ergonomiczne. Podnośnik obsługiwany elektrohydraulicznie oferował przycisk do powolnego unoszenia ramion TUZ, co jest przydatne podczas agregowania maszyn.

Pod maską Deutz-Fahra pracuje 4-cylindrowy silnik o pojemności 3,8 l, wyposażony w układ wtryskowy CR oraz układ doładowania z intercoolerem. Jednostka napędowa spełnia normy emisji spalin poziomu IV. Producent osiągnął to, stosując układ selektywnej katalizy (SCR) wykorzystujący płyn AdBlue.
Jeśli chcecie Państwo wiedzieć, jak Deutz-Fahr wypadł w teście na hamowni, jakim apetytem na ON charakteryzowała się jednostka napędowa oraz jakie są mocne i słabe strony ciągnika, zapraszamy do lektury lutowego numery top agrar Polska od str. 148.
Zobacz także inne testowane modele:
Mocne i słabe strony John Deere 5085 M
Test ciagników: oceniamy Claasa Atosa


Pod maską Deutz-Fahra pracuje 4-cylindrowy silnik o pojemności 3,8 l, wyposażony w układ wtryskowy CR oraz układ doładowania z intercoolerem. Jednostka napędowa spełnia normy emisji spalin poziomu IV. Producent osiągnął to, stosując układ selektywnej katalizy (SCR) wykorzystujący płyn AdBlue.
Jeśli chcecie Państwo wiedzieć, jak Deutz-Fahr wypadł w teście na hamowni, jakim apetytem na ON charakteryzowała się jednostka napędowa oraz jakie są mocne i słabe strony ciągnika, zapraszamy do lektury lutowego numery top agrar Polska od str. 148.
Zobacz także inne testowane modele:
Mocne i słabe strony John Deere 5085 M
Test ciagników: oceniamy Claasa Atosa
Test ciągników: Case IH Farmall 85 C pod lupą redakcji

Przeczytaj również
Masz pytanie lub temat?Napisz do autora