Reklama zniknie za 11 sekund

r e k l a m a
PARTNER
r e k l a m a
Strona główna>Artykuły>Bydło>Aktualności branżowe>

Nowe władze Funduszu Promocji Mleka

Obrazek

Minister Rolnictwa i Rozwoju Wsi powołał nowe władze Funduszu Promocji Mleka. Kto będzie zarządzał pieniędzmi?

Marcin Jajor9 czerwca 2017, 13:15

Zgodnie z nowymi przepisami w obrębie członków Komisji Zarządzającej Funduszem Promocji Mleka zasiada 5 kandydatów reprezentujących producentów mleka oraz do 3 kandydatów z kręgu przetwórców. Wcześniej siły w tym zakresie były podzielone po równo, a więc zarówno producenci, jak i przetwórcy mieli po 4 swoich przedstawicieli.

Na 5 letnią kadencję wśród podmiotów skupujących i przetwórców została powołana Agnieszka Maliszewska i Stanisław Wieczorek (po raz kolejny) oraz Jan Zwoliński. Producentów mleka będę reprezentować Tomasz Cieślik, Aleksander Tadych i Andrzej Marat oraz po raz kolejny Krzysztof Pogorzelski, a także wybrany z ramienia PFHBiPM Krzysztof Banach. Ten ostatni został ponownie wybrany na przewodniczącego. Swoje stanowisko jako reprezentant Izb Rolniczych ponownie będzie piastował także Mirosław Borowski.

Zgodnie z informacją ARR na początku stycznia br. 2017 r. na koncie obsługującym Fundusz znajdowało się 2,26 mln zł. Wśród ważniejszych punktów w jego aktualny plan finansowy należy wymienić kampanię Mamy kota na punkcie mleka (1 mln zł), targi i wystawy związane z rozwojem polskiego eksportu (500 tys. zł), Krajową Wystawę Zwierząt Hodowlanych (480 tys.) czy Targi Mleczarskie Mleko-Expo (430 tys.)

mj
Fot. Sierszeńska

 



Picture of the author
Autor Artykułu:Marcin Jajor
Pozostałe artykuły tego autora

Ważne Tematy

Polskie Wydawnictwo Rolnicze Sp. z o.o., ul. Metalowa 5, 60-118 Poznań. Akta rejestrowe przechowywane w Sądzie Rejonowym Poznań - Nowe Miasto i Wilda w Poznaniu, VIII Wydziale Gospodarczym, KRS 0000101146, NIP 7780164903, REGON 630175513, kapitał zakładowy: 1.000.000 PLN.

Wszystkie prezentowane w ramach niniejszego portalu treści są własnością Polskiego Wydawnictwa Rolniczego Sp. z o.o., są zastrzeżone i chronione prawem autorskim, kopiowanie i dalsze rozpowszechnianie treści jest zabronione. (art. 25 ust. 1 pkt 1b ustawy z 4 lutego 1994 roku o prawie autorskim i prawach pokrewnych)