Weź udział w konkursie i wygraj odpicowanego Ursusa!  
   

Your browser version is not supported. Download the latest browers, or use other.

Zamknij

r e k l a m a

Partner portalu

500 lokalnych producentów chce dostarczać wyroby do sklepów znanej sieci

13.07.2020

Drukuj

500 lokalnych producentów chce dostarczać wyroby do sklepów znanej sieci

Artykuł dostępny

r e k l a m a

Wśród lokalnych dostawców Biedronki są zarówno mniej, jak i bardziej znane marki, w tym np. piwo Raciborskie, czy ser Lazur.

Wśród produktów do tej pory zaoferowanych w ramach akcji, najwięcej, bo prawie 1/3 stanowią artykuły takie jak ciasta, słodkie i słone przekąski. Na drugim miejscu znajdują się produkty mleczne i nabiał (25 proc.), a na trzecim miejscu piwa z lokalnych browarów (aż 13 proc. oferty). W ofercie spożywczej Biedronki w tym tygodniu znajdzie się aż 35 produktów regionalnych.

– Ten program Biedronki jest realną pomocą dla polskich producentów, którzy budują naszą gospodarkę. Historia naszej firmy sięga jeszcze końca lat 20. Teraz dzięki Biedronce, mamy możliwość dotarcia do nowych klientów i w ten sposób utrzymania dotychczasowej produkcji – komentuje Jerzy Krzak, prezes firmy Lazur – Spółdzielczego Związku Grup Producentów Rolnych w Nowych Skalmierzycach.

Wiele produktów, które znajdują miejsca na półkach sklepów sieci Biedronka wraca w kolejnych tygodniach, tak było już w przypadku 18 produktów. Ich popularność wśród klientów zdecydowała o tym, że pojawiają się cyklicznie. Artykuły oferowane w ramach programu „Czas na wspieranie małych producentów” są oferowane często tylko w jednym regionie. Dzięki temu, nawet małe polskie firmy są w stanie zostać dostawcą Biedronki.

– Przez nasz program chcemy wspomóc tych, których często nie widać w telewizji, ale również potrzebują pomocnej dłoni. Łącznie otrzymaliśmy zgłoszenia od ponad 500 producentów z całej Polski. Cały czas nasi kupcy pracują nad nowymi ofertami, tak by jak najwięcej produktów lokalnych mogło dalej trafiać na półki Biedronki – podkreśla Michał Gontarz, dyrektor handlowy odpowiedzialny w sieci Biedronka m.in. za program „Czas na wspieranie małych producentów”.


Źródło: https://www.wiadomoscihandlowe.pl/ , fot. Biedronka

Polecane dla Ciebie:

article icon

Ceny bydła - powiało optymizmem!

Czytaj

Czytaj artykuły w naszej aplikacji!

Aplikacja TAP jest już dostępna

r e k l a m a

Komentarze (?)

r e k l a m a

więcej artykułów z tej kategorii

Użytkowniku zadecyduj o wyrażeniu zgody!

Skrollując treść naszego Serwisu, zamykając okno tego komunikatu (X), klikając na elementy strony poza tym komunikatem bez zmian ustawień w zakresie prywatności, zgadzasz się na przetwarzanie danych osobowych przez Polskie Wydawnictwo Rolnicze Sp. z o.o. (dalej PWR/my) i Zaufanych Partnerów do celów marketingowych, w szczególności na potrzeby wyświetlania reklam dopasowanych do Twoich zainteresowań i preferencji w serwisach PWR i w Internecie. Pamiętaj, że wyrażenie zgody jest dobrowolne a wyrażoną zgodę możesz w każdej chwili cofnąć.
Dowiedz się więcej lub zdecyduj o zgodzie.

Nasz cel to dostarczanie interesujących Ciebie treści, również przez dopasowane do Twoich zainteresowań reklamy. Twoja zgoda na wykorzystanie plików cookies i podobnych technologii w Twojej przeglądarce umożliwi nam dostosowanie przekazu do Twoich preferencji. Pozwoli ograniczyć ilość prezentowanych reklam Brak zmian ustawień przeglądarki jest Twoją zgodą na zapis plików cookies i podobnych technologii w Twoim urządzeniu końcowym i wykorzystanie zapisanych w nich informacji. Ustawienia przeglądarki w zakresie cookies możesz zawsze zmienić
(szczegóły w Polityce Prywatności).

Drogi Użytkowniku!

Przez dalsze Aktywne korzystanie z Serwisu, bez zmian ustawień przeglądarki, oznacza, że zgodziłeś się na przechowywanie w Twojej przeglądarce plików cookies i na przetwarzanie gromadzonych dzięki nim danych osobowych przez Polskie Wydawnictwo Rolnicze Sp. z o.o. i naszych Zaufanych Partnerów. Dowiedz się więcej lub wycofaj zgody