Reklama zniknie za 11 sekund

r e k l a m a
PARTNER
r e k l a m a

Dzieci piją mleko!

Obrazek

Już niemal co ósmy uczeń szkoły podstawowej w wieku 8-13 lat dołączył do akcji "Mam kota na punkcie mleka".

Ewelina Cisłak29 maja 2015, 06:00

To już trzeci rok kampanii "Mam kota na punkcie mleka", a do tej pory skorzystało z niej 263 tys. dzieci w całym kraju. formuła podejmowanych podczas kampanii działań, które łączą nauke i zabawę jest niewątpliwym kluczem do sukcesu całego przedsięwzięcia. 

– Staramy się, aby każde z działań proponowanych w ramach kampanii maksymalnie angażowało młodych odbiorców. Zadbaliśmy, by zarówno materiały edukacyjne, gry, konkursy, jak
i Mleczne Lekcje, z którymi odwiedzamy szkoły w całej Polsce, zostały przygotowane w atrakcyjny  sposób, zaś wiedza na temat wartości odżywczych mleka i jego przetworów była podana w ciekawej i łatwej do zapamiętania formie –
mówi Agnieszka Maliszewska, dyrektor biura Polskiej Izby Mleka.
oprac. ec na podst. "Mam kota na punkcie mleka"

 



Picture of the author
Autor Artykułu:Ewelina Cisłak
Pozostałe artykuły tego autora

Ważne Tematy

Polskie Wydawnictwo Rolnicze Sp. z o.o., ul. Metalowa 5, 60-118 Poznań. Akta rejestrowe przechowywane w Sądzie Rejonowym Poznań - Nowe Miasto i Wilda w Poznaniu, VIII Wydziale Gospodarczym, KRS 0000101146, NIP 7780164903, REGON 630175513, kapitał zakładowy: 1.000.000 PLN.

Wszystkie prezentowane w ramach niniejszego portalu treści są własnością Polskiego Wydawnictwa Rolniczego Sp. z o.o., są zastrzeżone i chronione prawem autorskim, kopiowanie i dalsze rozpowszechnianie treści jest zabronione. (art. 25 ust. 1 pkt 1b ustawy z 4 lutego 1994 roku o prawie autorskim i prawach pokrewnych)