StoryEditor

Niemal 5 "baniek" na promocję

  Sezon grillowy za pasem, a więc już za niedługo ruszą imprezy mające wypromować wśród konsumentów mięso wieprzowe. W tym roku budżet na ten cel wynosi blisko 5 mln zł. 
07.04.2016., 15:04h

Komisja zarządzająca Funduszu Promocji Mięsa Wieprzowego w tym roku postanowiła przyznać pieniądze na 9 zadań:

  • "Piknik Wieprzowy" zgłoszony przez KRIR – 930 tys. zł,
  • "Mięsna Arena" zgłoszony przez SRiW RP – nieco ponad 107 tys. zł,
  • "Świętomięs Polski" zgłoszony przez SRiW RP – nieco ponad 175 tys. zł,
  • "Akcje promocyjno-informacyjne dla uczniów szkół gastronomicznych – stawiam na wieprzowinę" zgłoszony przez "Polskie Mięso" – 200 tys. zł,
  • "Zdrowo jesz, zdrowo żyjesz – w sporcie sukces gwarantujesz Polskie Produkty Rolne – Mięso Wieprzowe 2016" zgłoszony przez SRiW RP – 900 tys. zł,
  • "Program promocji mięsa wieprzowego" zgłoszone przez KZGPR IG – 800 tys. zł,
  • "Polska wieprzowina i wołowina" zgłoszone przez Konsorcjum organizacji branżowych – prawie  650 tys. zł,
  • "Wielkanoc – mięsne święta – Polska Tradycja" zgłoszone przez SRiW RP – ponad 117 tys. zł,
  • "Promocja materiału hodowlanego podczas targów i wystaw w 2016 r." zgłoszony przez POLSUS – 1 mln zł.

W sumie wszystkie projekty pochłoną 4,8 mln zł. Przypomnijmy, że w zeszłym roku zrealizowano w sumie aż 21 projektów, na które Fundusz Promocji Mięsa Wieprzowego przeznaczył 12,8 mln zł.  aku

Fot. Kurek

 

 

Anna Kurek
Autor Artykułu:Anna Kurek

redaktor „top agrar Polska”, zootechnik, specjalistka w zakresie hodowli trzody chlewnej.

Pozostałe artykuły tego autora
Masz pytanie lub temat?Napisz do autora
POWRÓT DO STRONY GŁÓWNEJ
26. kwiecień 2024 19:44