Weź udział w konkursie
i wygraj ursusa

Your browser version is not supported. Download the latest browers, or use other.

Zamknij

r e k l a m a

Partner portalu

Tomasz Łuczak z firmy Alima Bis o rynku maszyn rolniczych

14.05.2020

Drukuj

Tomasz Łuczak z firmy Alima Bis o rynku maszyn rolniczych

Artykuł dostępny

r e k l a m a

Alima radzi sobie bardzo dobrze. Pierwszy moment był wątpliwy i budził niepokoje, bo w rolnicy wystraszyli się nowej sytuacji. Bieżące kontakty w istotnym stopniu się ograniczyły. Po miesiącu negatywnego boomu, który zaistniał, możemy powiedzieć, że dzisiaj coraz więcej klientów wraca do normalności. Rolnicy, czy chcą, czy nie chcą na co dzień muszą pracować. Dla rolnika nie istnieje coś takiego, jak home office. Codziennie musi wykonać swoją ciężką pracę i rzeczy, które są związane z prowadzeniem działalności m.in. kupowanie maszyn, rozwój czy inwestycje.  
Alima Bis funkcjonujące nie tylko na polskim rynku, ma również sieć sprzedaży maszyn rozwiniętą na różne zakątki świata i dotychczas uczestniczyła często w zagranicznych. 

– Jeżeli chodzi o imprezy, sytuacja za granicą wygląda podobnie jak w Polsce. Otrzymaliśmy propozycję uczestnictwa w targach u jednego z naszych sąsiadów, którzy planują w ciągu miesiąca zorganizować imprezę na otwartej przestrzeni. Teoretycznie jest to bezpieczniejsze rozwiązanie niż np. w halach wystawienniczych. Nie wiem czy to jest już ten moment. Klienci w Polsce są dużo spokojniejsi, zapoznani z sytuacją. Nie wydaje mi się, żeby sytuacja była na tyle opanowana, żeby myśleć o imprezach – mówi Tomasz Łuczak, wiceprezes Alima Bis. 
Imprezy targowe wraz z normalnym harmonogramem powinny się już rozpoczynać. 
– Wiele z nich było wpisane na stałe w kalendarzu Alimy, jest to jakaś strata dla firmy. Ze względu na brak bezpośredniego kontaktu z klientem w krótkim czasie, tak jak to miało miejsce przez kilka ostatnich lat w sezonie letnim. Sądzę, że to już straciliśmy. Są też imprezy w III i IV kwartale tego roku i tutaj nie mamy jasnego komunikatu, że one się nie odbędą – podkreśla Łuczak. Według wiceprezesa Alimy, targi to bardzo ważny punkt działania tej branży. 

r e k l a m a

Artykuł podzielony na strony, czytasz 1 z 3 stron.


Polecane dla Ciebie:

article icon

Złotówka skosiła rzepak

Czytaj

Czytaj artykuły w naszej aplikacji!

Aplikacja TAP jest już dostępna

r e k l a m a

Komentarze (?)

r e k l a m a

więcej artykułów z tej kategorii

Użytkowniku zadecyduj o wyrażeniu zgody!

Skrollując treść naszego Serwisu, zamykając okno tego komunikatu (X), klikając na elementy strony poza tym komunikatem bez zmian ustawień w zakresie prywatności, zgadzasz się na przetwarzanie danych osobowych przez Polskie Wydawnictwo Rolnicze Sp. z o.o. (dalej PWR/my) i Zaufanych Partnerów do celów marketingowych, w szczególności na potrzeby wyświetlania reklam dopasowanych do Twoich zainteresowań i preferencji w serwisach PWR i w Internecie. Pamiętaj, że wyrażenie zgody jest dobrowolne a wyrażoną zgodę możesz w każdej chwili cofnąć.
Dowiedz się więcej lub zdecyduj o zgodzie.

Nasz cel to dostarczanie interesujących Ciebie treści, również przez dopasowane do Twoich zainteresowań reklamy. Twoja zgoda na wykorzystanie plików cookies i podobnych technologii w Twojej przeglądarce umożliwi nam dostosowanie przekazu do Twoich preferencji. Pozwoli ograniczyć ilość prezentowanych reklam Brak zmian ustawień przeglądarki jest Twoją zgodą na zapis plików cookies i podobnych technologii w Twoim urządzeniu końcowym i wykorzystanie zapisanych w nich informacji. Ustawienia przeglądarki w zakresie cookies możesz zawsze zmienić
(szczegóły w Polityce Prywatności).

Drogi Użytkowniku!

Przez dalsze Aktywne korzystanie z Serwisu, bez zmian ustawień przeglądarki, oznacza, że zgodziłeś się na przechowywanie w Twojej przeglądarce plików cookies i na przetwarzanie gromadzonych dzięki nim danych osobowych przez Polskie Wydawnictwo Rolnicze Sp. z o.o. i naszych Zaufanych Partnerów. Dowiedz się więcej lub wycofaj zgody