Użytkowniku zadecyduj o wyrażeniu zgody!

Skrollując treść naszego Serwisu, zamykając okno tego komunikatu (X), klikając na elementy strony poza tym komunikatem bez zmian ustawień w zakresie prywatności, zgadzasz się na przetwarzanie danych osobowych przez Polskie Wydawnictwo Rolnicze Sp. z o.o. (dalej PWR/my) i Zaufanych Partnerów do celów marketingowych, w szczególności na potrzeby wyświetlania reklam dopasowanych do Twoich zainteresowań i preferencji w serwisach PWR i w Internecie. Pamiętaj, że wyrażenie zgody jest dobrowolne a wyrażoną zgodę możesz w każdej chwili cofnąć.
Dowiedz się więcej lub zdecyduj o zgodzie.

Nasz cel to dostarczanie interesujących Ciebie treści, również przez dopasowane do Twoich zainteresowań reklamy. Twoja zgoda na wykorzystanie plików cookies i podobnych technologii w Twojej przeglądarce umożliwi nam dostosowanie przekazu do Twoich preferencji. Pozwoli ograniczyć ilość prezentowanych reklam Brak zmian ustawień przeglądarki jest Twoją zgodą na zapis plików cookies i podobnych technologii w Twoim urządzeniu końcowym i wykorzystanie zapisanych w nich informacji. Ustawienia przeglądarki w zakresie cookies możesz zawsze zmienić
(szczegóły w Polityce Prywatności).

Drogi Użytkowniku!

Przez dalsze Aktywne korzystanie z Serwisu, bez zmian ustawień przeglądarki, oznacza, że zgodziłeś się na przechowywanie w Twojej przeglądarce plików cookies i na przetwarzanie gromadzonych dzięki nim danych osobowych przez Polskie Wydawnictwo Rolnicze Sp. z o.o. i naszych Zaufanych Partnerów. Dowiedz się więcej lub wycofaj zgody

Czytaj wygodniej w nowej darmowej aplikacji mobilnej!

Your browser version is not supported. Download the latest browers, or use other.

Zamknij

r e k l a m a

Partner portalu

Bezstopniówka w sadzie

28.01.2019

Drukuj

Bezstopniówka w sadzie

Artykuł dostępny

Nowe ciągniki sadownicze wykorzystując do napędu 3- i 4-cylindrowe silniki Famotion. Gama produktów obejmuje 5 traktorów o mocy od 88 do 113 KM. Jednostki napędowe spełniają normy emisji spalin Euro IIIb, dzięki zastosowaniu systemy EGR i DOC.

r e k l a m a

Przeprojektowano układ chłodzenia silnika. Wyposażono go także w nowy wentylator o nazwie eVisco, który sterowany jest elektrycznie. Pozwala to na bezstopniową regulację obrotów.
Największe zmiany widać jednak w układzie przeniesienia napędu, gdzie producent zastosował bezstopniową przekładnię.

Skrzynia SDF T 5300 CVT ma dwa zakresy prędkości. Pierwszy z nich - polowy pozwala na jazdę z prędkością od 0 do 22,8 km/h, drugi szosowy od 22,8 do 40 km/h. Co ciekawe maksymalna prędkość jazdy osiągana jest przy zredukowanych obrotach silnika, wynoszących zaledwie 1650 obr./min, co przekłada się na oszczędności ON. Przekładnia może pracować w jednym z 3 trybów – Manual, Auto czy WOM. Za zmianę kierunku jazdy odpowiada elektrohydrauliczny rewers.
Hydraulika ciągnika zasilana jest pompą load sensing o maksymalnym wydatku 100 l/min. Olej może zasilać do 5 par gniazd obsługiwanych elektronicznie. Dzięki takiemu rozwiązaniu traktorzysta może dla każdej pary regulować wydatek czy czas otwarcia zaworów. Tylny podnośnik sterowany elektrycznie ma udźwig 2,5 tony.


Kabina nowych modeli 5 DS TTV  ma tylko 4 słupki. Wąskie elementy konstrukcji oraz zaokrąglone szyby sprawiają, że widoczność w każdym kierunku jest bardzo dobra.

Polecane dla Ciebie:

article icon

Pszenica i kukurydza ostro w górę, a rzepak lekko w dół.

Czytaj

r e k l a m a

Komentarze (?)

r e k l a m a

więcej artykułów z tej kategorii