Sokołów otwiera się na wegetarian

Sokołów otwiera się na wegetarian

Trendy konsumenckie rządzą rynkiem. Wie o tym także firma Sokołów S.A. która wychodząc naprzeciw oczekiwaniom swoich klientów, stworzyła linię produktów... warzywnych. “Z gruntu dobre” to wegetariańska nowość na polskim rynku.

r e k l a m a

Firma Sokołów S.A. stworzyła zupełnie nową linię produktów. “Z gruntu dobre” to m. in. pasty i pasztety z warzyw, fasoli, soczewicy i innych roślin, całkowicie wegetariańskie potrawy, już niedługo, bo jeszcze we wrześniu, dostępne w sprzedaży detalicznej.


Do tej pory pojawiły się takie produkty jak Pasta z białej fasoli, Pasta z cukinii z suszonymi pomidorami, Pasta warzywna z ciecierzycą oraz dwa pasztety: Pasztet warzywny i Pasztet z soczewicy z żurawiną. Firma chce w przyszłości poszerzyć ofertę o nowe smaki.


Jako przedstawicieli konsumentów w ostatniej fazie tworzenia tej kategorii produktów, Sokołów zaprosił do testowania znanych blogerów kulinarnych. W ramach firmowej Akademii Smaku blogerzy oceniali smaki i możliwości wykorzystania produktów w kuchni.
Gościem specjalnym spotkania była Monika Mrozowska aktorka, autorka książek kulinarnych i wegetarianka.


 – Współpraca z blogerami jest niezwykle ważnym elementem działań Akademii Smaku Sokołów – mówi Aleksandra Chalimoniuk, Dyrektor Spółki ds. PR i Komunikacji w Sokołów S.A. – Są oni naszymi stałymi gośćmi na organizowanych w Akademii warsztatach, poświęconych szeroko pojmowanej tematyce zdrowej, zbilansowanej diety, która pozytywnie wpływa na jakość całego życia. Cenimy ich zaangażowanie, umiejętności oraz wielką wiedzę merytoryczną – stąd nasz pomysł, by poprosić ich o ocenę produktów z naszej nowej linii, jeszcze przed wprowadzeniem jej na rynek.
Blogerzy nie tylko mogli spróbować najnowszych produktów, ale także podzielić się opinią na temat opakowań i nazw.


– Produkty „Z gruntu dobre” to propozycja dla osób na diecie roślinnej, ale również dla wszystkich, którzy chcą w prosty i wygodny sposób wzbogacić swój codzienny jadłospis w produkty roślinne – mówi Aleksandra Chalimoniuk. – Dlatego do udziału w naszych warsztatach zaprosiliśmy osoby o różnych potrzebach dietetycznych – zarówno jedzące mięso, jak i te, które ograniczyły jego spożywanie. Opinie naszych gości okazały się bezcenne w finalnej fazie tworzenia sokołowskiej linii „Z gruntu dobre”.


Nowa kategoria produktów wegetariańskich firmy to odpowiedź na zmiany w trendach żywieniowych. Opowiedziała o nich Agnieszka Piskała – dietetyk, ekspert ds. żywienia, szczególnie wiele uwagi poświęcając fleksitarianizmowi, czyli diecie polegającej na zmniejszonym spożywaniu mięsa w ciągu dnia i tygodnia.
Uczestnicy Akademii Smaku mieli okazję w praktyce przygotować potrawy na bazie najnowszych produktów warzywnych.

al
źródło i fot. Sokołów SA
Zainteresował Cię ten artykuł? Chcesz mieć nieograniczony dostęp do najlepszych informacji rolniczych? Skorzystaj z oferty naszej prenumeraty.
Pokaż komentarze

Zobacz także

więcej artykułów z tej kategorii