Reklama zniknie za 11 sekund

Topagrar.plZaloguj
Strona główna>Artykuły>Technika>Kombajny>

Claas Trion – nieograniczone możliwości

Obrazek

Nowy kombajn Claas zastępuje popularne modele Tucano serii 400 i 500. Gama Trion obejmować będzie trzy serie oznaczone jako Trion 500, Trion 600 i Trion 700.

Dawid Konieczka8 sierpnia 2021, 08:52
Oferta nowych kombajnów Claas Trion obejmuje aż 20 modeli. Dzięki temu po ich prezentacji i wprowadzeniu z sukcesem nowej serii Lexion, Claas w bardzo krótkim czasie tj. 2 lat niemal w 100% wymieniał wszystkie modele kombajnów. 
Aby uspokoić, zwłaszcza właścicieli mniejszych gospodarstw Claas pozostawia w ofercie cały czas model Tucano 320 i najmniejsze maszyny Avero.  

Trion – dlaczego ta nazwa?

Po pierwsze nowe kombajny oferowane będą w trzech seriach:
Trion 500 – maszyny zastępują popularne pięcioklawiszowe modele Tucano 420 i 430 z młocarnią APS
Trion 600 - maszyny zastępują popularne sześcioklawiszowe modele Tucano 440 i 450 z młocarnią APS
Trion 700 - maszyny zastępują modele Tucano 550, 560, 570 i 580 z młocarnią APS i rotorowym układem separacji
Do drugie wszystkie nowe serie kombajnów Claas Trion począwszy od serii 500, przez 600 na serii 700 kończąc dostępne są w trzech wersjach układu jezdnego tj. tradycyjna wersja na kołach, wersja Montana do pracy na terenach górzystych oraz wersja gąsienicowa TerraTrac.

Jak informuje Claas wprowadzenie nowej nomenklatury w oznaczeniu serii kombajnów Trion nawiązuje do maszyn Lexion: seria Trion 500 – pięć klawiszy (Lexion 5000), Trion 600 – sześć klawiszy (Lexion 6000), seria Trion 700 – maszyny hybrydowe (Lexion 7000).
Claas informuje, że szerokość kanału wciągającego w serii Trion 500 wynosi 1420 mm, w serii Trion 600 1700 mm, a w Trion 700 również 1420 mm. Maszyny hybrydowe dostępne będą w dwóch wersjach modele Trion 720 i 730 będą miały jeden rotor separujący, a flagowy model Trion będzie miał dwa rotory.

W nowych kombajnach pracuje znana młocarnia z bębnem przyspieszającym APS, średnicę bębna młócącego zwiększono do 600 mm, za nią pracuje odrzutnik słomy, a w maszynach konwencjonalnych nad wytrząsaczem klawiszowym bęben MSS wspomagający rozluźnienie słomy i wydzielenie resztek ziarna. 

Trion dla każdego gospodarstwa

Za sprawą trzech nowych serii modeli Trion dostępne są maszyny z pięcioma klawiszami o mocy od 258 KM na flagowym hybrydowym modelu o mocy 435 KM kończąc. Claas informuje, że kombajny Trion dzięki bardzo długiej liście wyposażenia dodatkowego można dostosować do wymagań każdego gospodarstwa. Dostępne będą maszyny mniej zaawansowane technologicznie jak dotychczasowe maszyny Tucano poprzez najnowocześniejsze rozwiązania , jak np. CEMOS Automatic zarezerwowane do tej pory wyłącznie do serii Lexion

Przegląd szerokiej gamy modeli TRION:

TRION

Oddzielanie wstępne

Oddzielanie
finalne

Maks. moc silnika (ECE R120)

Zbiornik ziarna

520

APS

·         Szerokość kanału 1420 mm

·         Przyspieszacz 450 mm

·         Bęben młócący 600 mm

 

 

 

5 wytrząsaczy klawiszowych

190 kW /258 KM

8000 l

530

 

 

 

225 kW/306 KM

 

 

9000 l

(10 500 l)*

530 MONTANA

530
TERRA TRAC

640

 

 

APS

·         Szerokość kanału 1 700 mm

·         Przyspieszacz 450 mm

·         Bęben młócący 600 mm

 

 

 

 

 

 

6 wytrząsaczy klawiszowych

225 kW/306 KM

9000 l

650

 

 

260 kW/354 KM

 

 

10 500 l

650 MONTANA

650
TERRA TRAC

660

 

 

300 kW/408 KM

660 MONTANA

 

11 000 l

660
TERRA TRAC

 

10 500 l

710

 

 

 

 

 

APS

·         Szerokość kanału 1420 mm

·         Przyspieszacz 450 mm

·         Bęben młócący 600 mm

 

 

 

 

 

Rotor pojedynczy ROTO PLUS

 

 

270 kW/367 KM

10 500 l

720 MONTANA

10 500 l

720
TERRA TRAC

10 500 l

(12 000 l)*

730

 

 

 

300 kW/408 KM

11 000 l

(12 000 l)*

730 MONTANA

11 000 l

730
TERRA TRAC

11 000 l

(12 000 l)*

750

 

 

Rotor podwójny ROTO PLUS

 

 

320 kW/435 KM

12 000 l

750 MONTANA

11 000 l

750
TERRA TRAC

12 000 l



Wydajność w czasie zbioru
Wszystkie kombajny Trion mają młocarnię z bębnem przyspieszającym APS (średnica 450 mm) i dużym bębnem młócącym (średnica 600 mm), co zapewnia równomierny przepływ materiału. Około 90 % ziarna zostaje oddzielone w młocarni. Regulacja szczeliny klepiska wstępnego, klepiska głównego młocarni  oraz regulacja obrotów odbywa się równolegle na terminalu CEBIS. Hydrauliczne zabezpieczenie klepiska przed przeciążeniem umożliwia jazdę na granicy wydajności maszyny, zapobiega to także przeciążeniom na młocarni i chroni układ omłotowy przed uszkodzeniami spowodowanymi przez ciała obce. 
Trzy segmenty klepiska wstępnego MUTICROP pod bębnem APS w zależności od zbieranego gatunku zmienia się od strony chwytacza kamieni. Klepisko główne w zależności od wymagań może zostać wyposażone w różne segmenty, przy czym opcjonalnie jeden segment klepiska może stanowić segment wymienny. Można je zdemontować na lewą stronę kombajnu. W przypadku kombajnów z gąsienicowym układem TerraTrac wystarczy odkręcić dwie śruby montażowe wymiennego elementu klepiska i wysunąć je na lewą stronę. W maszynach na kołach konieczny jest demontaż lewego koła.
W maszynach Trion 500 i Trion 600 za separację ziarna ze słomy odpowiada odpowiednio pięć lub sześć klawiszy o powierzchni oddzielania wynoszącej 6,25 m2 lub 7,48 m2. Seryjnie stosowany jest tutaj bęben MSS, który równomiernie rozluźnia warstwę słomy i w ten sposób znacznie zwiększa wydajność oddzielania, szczególnie w przypadku wysokiej wilgotności słomy.  Modele Trion 720 i Trion 730 mają pojedynczy rotor. We flagowym kombajnie serii, Trion 750, do oddzielania resztek ziarna ze słomy zastosowano dwa rotory. We wszystkich modelach Trion z APS HYBRID i ROTO PLUS możliwa jest regulacja prędkości obrotowej rotorów z kabiny bezstopniowo i niezależnie od prędkości obrotowej zespołu młócącego APS. Hydrauliczne przestawianie pokryw rotorów (Trion 720/730: na życzenie manualnie) umożliwia zamykanie do czterech segmentów rotorów i tym samym zmniejsza to obciążenie skrzyni sitowej przy suchej słomie.
System czyszczenia JET STREAM z wyrównaniem nachylenia 3D/4D
Aby sprostać wymogom wysokiej przepustowości, wszystkie maszyny Trion posiadają system czyszczenia JET STREAM z dmuchawą turbinową, hydraulicznym wariatorem dmuchawy i podwójnie przedmuchiwanym stopniem opadania dla czyszczenia wstępnego. Oznacza to, że większość zanieczyszczeń tj. plew i krótkiej słomy wydmuchiwane jest podczas spadania ziarna z podsiewacza na półkę pośrednią. W JET STREAM obniżono wspomnianą półkę, przez co ziarno ma do pokonania większą wysokość. W tym czasie z ziarna wydmuchiwana jest większość zanieczyszczeń. Poza tym w JET STREAM wydłużono kanał, którym kierowane jest powietrze. W układzie czyszczenia pracują cztery, a nie trzy dmuchawy powietrza. W efekcie tego w kombajnach z nowym układem czyszczenia nie jest konieczna regulacja kierownic powietrza, w kombajnach starszych jest to konieczne zależnie od zbieranego gatunku. JET STREAM to sprawdzone rozwiązanie z nowej serii kombajnów Lexion. Sito górne i sito dolne mają łączną powierzchnię 5,1 m2 w modelach Trion 500 i Trion 700 oraz 5,8 m2 w modelach Trion 600. System czyszczenia 3D z aktywnym sterowaniem poprzecznym kosza sitowego zapewnia utrzymanie pełnej wydajności czyszczenia nawet przy 20-procentowym nachyleniu bocznym. Podczas młócenia w górę stoku i w dół stoku prędkość obrotowa dmuchawy jest korygowana automatycznie dzięki funkcji AUTO SLOPE. W kombajnach Trion 700 opcjonalny system czyszczenia 4D również zapewnia stałą wydajność na zboczach.



Systemy wspomagania CEMOS dostosowane do potrzeb
W zależności od potrzeb wszystkie modele kombajnów Claas Trion można wyposażyć w różne systemy automatyki i wspomagania operatora stanowiące elementy CEMOS AUTOMATIC i CEMOS DIALOG, które nie tylko zwiększają wydajność, lecz także optymalizują efektywność i jakość omłotu, odciążając przy tym operatora. 
AUTO CROP FLOW wykrywa skoki obciążenia podczas oddzielania wstępnego i finalnego oraz na silniku i w razie potrzeby ogranicza przepływ materiału do zespołu młócącego.
CRUISE PILOT automatycznie steruje prędkością jazdy w trzech wstępnie wybieranych trybach: „Tempomat” zapewniający stałą prędkość jazdy, „Stała przepustowość” zapewniająca równomierne wykorzystanie wydajności wszystkich jednostek nawet w bardzo zmiennych warunkach zbioru oraz „Maksymalna przepustowość z kontrolą strat” zapewniająca konsekwentne młócenie na granicy wydajności maszyny.
AUTO SLOPE przy nachyleniu wzdłużnym kombajnu Trion dostosowuje liczbę obrotów dmuchawy turbinowej w taki sposób, aby wydajność czyszczenia pozostała stabilna.
CEMOS AUTO CLEANING: prędkość obrotowa dmuchawy oraz otwory sita górnego i dolnego są automatycznie dostosowywane do zmieniających się warunków omłotu.
CEMOS AUTO THRESHING: szczelina klepiska młocarni i prędkość obrotowa zespołu młócącego APS są automatycznie dostosowywane do warunków omłotu.
CEMOS AUTO SEPARATION: ta funkcja modeli Trion z systemem APS HYBRID automatycznie dostosowuje prędkość obrotową rotorów i pozycję pokryw rotorów do zmieniających się warunków zbioru.
Zbiornik ziarna 12 000 l z wyładunkiem 130 l/s
Wysoka przepustowość wymaga wysokiej wydajności podczas wyładunku i dużej pojemności zbiornika ziarna. W zależności od modelu i wersji zbiorniki ziarna mają pojemność 8000, 9000, 10 500, 11 000 lub 12 000 litrów. Prędkość rozładunku wynosi od 90 do 130 l/s. Duży kąt wychylenia rury rozładowczej wynoszący 105 stopni sprawia, że operator podczas rozładunku ma dobrą widoczność na końcówkę rury. Opcjonalna kamera na końcówce rury wyładowczej  zapewnia bezpośredni, szerokokątny widok na przyczepę lub nadbudowę pojazdu transportowego. Opcjonalna, regulowana elektrycznie na wielofunkcyjnej dźwigni CMOTION końcówka rury wyładowczej umożliwia precyzyjny rozładunek także podczas jazdy.

Mocne siekacze słomy
Alternatywą do standardowego siekacza STANDARD CUT z 52 nożami w modelach Trion 400 i 700 z wąskim kanałem omłotowym i 64 nożami w modelu Trion 600 z szerokim kanałem, kombajny Trion można także wyposażyć w siekacz słomy SPECIAL CUT z 72 lub 88 nożami. Szerokość i kierunek rozrzutu można ustawiać ręcznie lub opcjonalnie w elektrycznie za pośrednictwem CEBIS
W rozdrabniaczu SPECIAL CUT zmienia się prędkość bębna na którym zamontowane są noże sieczkarni. To przydatna funkcja podczas omłotu kukurydzy, gdzie sieczkarnia powinna pracować z mniejszą prędkością. Z prawej strony rozdrabniacza reguluje się położenie belki przeciwnoży oraz ruchomej osłony w dnie rozdrabniacza. Regulacja obu elementów wpływa bezpośrednio na intensywność rozdrabniania słomy.
Dostępny rozdzielacz promieniowy dla kombajnów pracującym z szerokimi hederami zapewnia równe rozłożenie słomy na całą szerokość roboczą. Zarówno dla rozdzielacza standardowego, jak i promieniowego dostępna jest funkcja automatycznego dopasowania kierunku wyrzutu, która w przypadku wiatru bocznego i na zboczach automatycznie i zależnie od ustawionej czułości dostosowuje kierunek wyrzutu dla zapewnienia równomiernego rozdzielania.
W kombajnach Trion rozrzutnik plew napędzany jest hydraulicznie. Plewy z kosza sitowego zawsze trafiają na rozrzutnik, nie ma opcji kierowania ich do rozrzutnika promieniowego jak w kombajnach Lexion. Poza tym nowy rozrzutnik plew w kombajnach Trion posiada regulowane przysłony, co zapewnia równe rozłożenie plew zależnie od ich masy (ważne w przypadku omłotu kukurydzy gdzie trafiają resztki osadek).
Nowe silniki – znana wydajność
Wszystkie kombajny Trion napędzane są sześciocylindrowymi silnikami Cummins: w serii Trion 500 i w modelu Trion 640 pracuje silnik Cummins B6.7 zgodny ze Stage V o pojemności 6,7 l, a w modelach Trion 650, Trion 660 i Trion 700Cummins L9 zgodny ze Stage V o pojemności 8,9 l. Prędkość nominalną silniki osiągają już przy 1900 obr./min, natomiast dla prędkości transportowej wystarcza prędkość 1650 obr./min. Ponadto wszystkie silniki są wyposażone w system automatycznej regulacji mocy DYNAMIC POWER. Jeśli nie jest wymagana pełna moc silnika – na przykład podczas odkładania pokosu słomy – sterownik silnika redukuje moc i tym samym ilość wtryskiwanego oleju napędowego do wymaganego poziomu obciążenia. Ten inteligentny układ sterowania pozwala zaoszczędzić do 10 procent kosztów paliwa. 
Zbiornik oleju napędowego w kombajnach Trion 500 i Trion 600 ma pojemność odpowiednio 600 i 800 litrów, a w serii Trion 700 do wyboru jest pojemność 800 lub 1000 litrów. Dodatkowo możliwe jest przewożenie 80 lub 100 litrów AdBlue do oczyszczania spalin.
MONTANA i TERRA TRAC razy sześć
W serii Trion dostępność modeli z wyrównaniem nachylenia podwozia MONTANA i podwoziem gąsienicowym TERRA TRAC jest większa niż kiedykolwiek. Kombajny Trion MONTANA poprzez podwozie wyrównują nachylenia boczne o maks. 18 procent, a nachylenia wzdłużne o maks. 6 procent. Modele TRION MONTANA dysponują również napędem na wszystkie koła POWER TRAC, funkcją dostosowywania czyszczenia AUTO SLOPE oraz opcjonalną, załączaną elektrycznie blokadą mechanizmu różnicowego kół przednich. We wszystkich koncepcjach podwozia dla każdego z dwóch biegów dostępne są dwa stopnie jazdy. 
W nowej serii Trion dostępnych jest sześć modeli z układem gąsienicowym TERRA TRAC i trzema szerokościami gąsienic od 635 mm do 890 mm, w tym także kompaktowy Trion 530 TERRA TRAC z pięcioma klawiszami. Ten ostatni, podobnie jak Trion 700 TERRA TRAC z wąskimi gąsienicami, ma szerokość transportową poniżej 3,29 m, z gąsienicami 735 mm nie przekracza szerokości transportowej 3,49 m. Modele Trion TERRA TRAC serii 600 z gąsienicami 635 mm mają szerokość transportową 3,49 m. Wszystkie modele TERRA TRAC tak samo jak maszyny na kołach mogą osiągać prędkość transportową do 30 km/h (w zależności od kraju).


Szeroka gama dostępnych fabrycznie przyrządów roboczych
Kombajny Trion można łączyć z wieloma przyrządami roboczymi Claas. Oprócz standardowych hederów CERIO dostępne są również przyrządy żniwne VARIO, przyrządy żniwne taśmowe CONVIO oraz przyrządy żniwne składane. W szczególności do zbioru upraw z nisko umieszczonymi strąkami takich jak groch czy soja, do wyboru jest seria MAXLEX ze ślimakiem wciągającym oraz taśmowy CONVIO FLEX, oba z elastyczną kosą. Ofertę przyrządów żniwnych uzupełniają hedery do zbioru kukurydzy ziarnowej  CORIO i CORIO CONSPEED oraz SUNSPEED do zbioru słonecznika. Dzięki automatycznemu rozpoznawaniu przyrządu roboczego Trion zawsze wie, jaki osprzęt jest zamontowany i automatycznie dostosowuje do niego wymagane ustawienia.
Przenośnik pochyły może zostać dostarczony ze stałym kątem cięcia, z kątem cięcia regulowanym mechanicznie lub z kątem cięcia regulowanym hydraulicznie z fotela operatora. Ponadto jako alternatywę dla przenośnika łańcuchowego w kanale wciągającym można zamówić opcjonalny przenośnik taśmowy. Oprócz płynniejszej pracy przy niższym poziomie hałasu zapewnia on dłuższą żywotność i mniejsze nakłady związane z konserwacją. Ponadto istnieje możliwość wyboru otwartego lub zamkniętego walca prowadzącego. Standardem jest również hydrauliczny rewers przyrządu roboczego oraz nowa funkcja „powolne wciąganie”.
Nowoczesna kabina najnowszej generacji
Kolejną cechą charakterystyczną serii Trion jest całkowicie nowa kabina. Oferuje ona więcej miejsca zwłaszcza w obszarze głowy i stóp i opcjonalnie może zostać wyposażona w obustronnie obracany fotel skórzany dla zapewnienia optymalnej pozycji siedzącej przez długi czas pracy. Opcjonalnie dostępne są podnóżki, które pozwalają operatorowi na przyjmowanie komfortowych pozycji siedzących. Większe szyby przednie i boczne oraz węższe przednie słupki zapewniają lepszą widoczność na przyrząd roboczy i otoczenie. 12-calowy terminal CEBIS z wyświetlaczem HD o wysokiej rozdzielczości i dużym kontraście zapewnia czytelność w każdych warunkach oświetleniowych i oferuje trzy indywidualnie regulowane główne obszary wyświetlania. CEMOS DIALOG i CEMOS AUTOMATIC są teraz zintegrowane w terminalu CEBIS. Możliwa jest obsługa dotykowa lub za pomocą pokrętła/przycisku. Ponadto wszystkich ustawień zespołu młócącego i czyszczenia można dokonywać za pomocą przycisków bezpośredniego dostępu znajdujących się w prawej części podłokietnika. 
Terminal CEBIS i podłokietnik można niezależnie od siebie dostosowywać do potrzeb operatora w zakresie ergonomii. Dostępny joystick wielofunkcyjny CMOTION umożliwia operatorowi stałą kontrolę nad najważniejszymi funkcjami w celu szybkiego reagowania i może zapamiętać do siedmiu indywidualnych ustawień.
30-litrowy chłodzony schowek, pakiet świateł LED z zakresem oświetlenia 360 stopni oraz wycieraczka przedniej szyby z zakresem ruchu 360 stopni uzupełniają pakiet, nie pozostawiając nic do życzenia.
Cztery systemy kierowania i nowy CEMIS 1200
W zakresie automatycznego kierowania klienci mają do wyboru cztery systemy. LASER PILOT jako system kierowania za punkt odniesienia przyjmuje lewą krawędź łanu. FIELD SCANNER jest zamontowany w dachu kabiny i prowadzi kombajn Trion poprzez optyczne skanowanie krawędzi łanu (możliwość wyboru lewej i prawej strony) oraz ścieżek technologicznych. Podczas zbioru kukurydzy na ziarno Trion jest kierowany przez funkcję AUTO PILOT w oparciu czujnik zamontowany na zrywaczu CORIO lub CORIO CONSPEED. 
Czwartą opcją jest GPS PILOT z nawigacją satelitarną. Do tego celu dostępny jest nowy terminal CEMIS 1200 z ekranem o przekątnej 12 cali. Oferuje on wyświetlanie 2D i 3D, zarządzanie zadaniami online i dokumentację z eksportem danych poprzez TELEMATICS lub pamięć USB, mapowanie plonów i wyświetlanie plonów w czasie rzeczywistym.
Pełna dostępność od żniw w roku 2022
Wszystkie modele Trion będą dostępne w konfiguratorze produktów Claas dla rynków europejskich od jesieni 2021 i można je zamawiać na żniwa w roku 2022. Wprowadzenie nowej serii na rynek Ameryki Północnej i Rosji jest planowane na żniwa w roku 2023.
W ofercie nadal pozostaje kombajn Tucano 320 na rynkach Unii Europejskiej.

1 z 44
Nowy kombajn zbożowy Claas Trion.

Nowy kombajn zbożowy Claas Trion.

2 z 44
Prezentacja prasowa nowych kombajnów Claas Trion miała miejsce koło Drezna.

Prezentacja prasowa nowych kombajnów Claas Trion miała miejsce koło Drezna.

3 z 44
Nowy kombajn zbożowy Claas Trion.

Nowy kombajn zbożowy Claas Trion.

4 z 44
Młocarnia kombajnów Claas Trion z wytrząsaczem klawiszowym.

Młocarnia kombajnów Claas Trion z wytrząsaczem klawiszowym.

5 z 44
Nowy kombajn zbożowy Claas Trion.

Nowy kombajn zbożowy Claas Trion.

6 z 44
Segment wymiennego klepiska pod głównym bębnem omłotowym w Claas Trion.

Segment wymiennego klepiska pod głównym bębnem omłotowym w Claas Trion.

7 z 44
Nowa kabina w Claas Trion.

Nowa kabina w Claas Trion.

8 z 44
Wnętrze kabiny Claas Trion.

Wnętrze kabiny Claas Trion.

9 z 44
Wnętrze kabiny Claas Trion.

Wnętrze kabiny Claas Trion.

10 z 44
Wnętrze kabiny Claas Trion.

Wnętrze kabiny Claas Trion.

11 z 44
Obrotowy fotel w kabinie Claas Trion.

Obrotowy fotel w kabinie Claas Trion.

12 z 44
Obrotowy fotel w kabinie Claas Trion.

Obrotowy fotel w kabinie Claas Trion.

13 z 44
Podnóżki w kabinie Claas Trion.

Podnóżki w kabinie Claas Trion.

14 z 44
Podnóżki w kabinie Claas Trion.

Podnóżki w kabinie Claas Trion.

15 z 44
Elektycznie regulowana końcówka rury wyładowczej w Claas Trion.

Elektycznie regulowana końcówka rury wyładowczej w Claas Trion.

16 z 44
Elektycznie regulowana końcówka rury wyładowczej w Claas Trion.

Elektycznie regulowana końcówka rury wyładowczej w Claas Trion.

17 z 44
W największym modelu Claas Trion zbiornik ziarna ma pojemność 12 000 l.

W największym modelu Claas Trion zbiornik ziarna ma pojemność 12 000 l.

18 z 44
W największym modelu Claas Trion zbiornik ziarna ma pojemność 12 000 l.

W największym modelu Claas Trion zbiornik ziarna ma pojemność 12 000 l.

19 z 44
W nowych kombajnach Claas Trion pracują silniki Cummins.

W nowych kombajnach Claas Trion pracują silniki Cummins.

20 z 44
W nowych kombajnach Claas Trion pracują silniki Cummins.

W nowych kombajnach Claas Trion pracują silniki Cummins.

21 z 44
Nowy kombajn Claas Trion.

Nowy kombajn Claas Trion.

22 z 44
Nowy kombajn Claas Trion.

Nowy kombajn Claas Trion.

23 z 44
Nowa tylna oś napędowa w Claas Trion.

Nowa tylna oś napędowa w Claas Trion.

24 z 44
Nowa tylna oś napędowa w Claas Trion.

Nowa tylna oś napędowa w Claas Trion.

25 z 44
Hydraulicznie napędzany rozrzutnik plew w Claas Trion.

Hydraulicznie napędzany rozrzutnik plew w Claas Trion.

26 z 44
Hydraulicznie napędzany rozrzutnik plew w Claas Trion.

Hydraulicznie napędzany rozrzutnik plew w Claas Trion.

27 z 44
Dźwignią w środku koła napędowego rozdrabniacza zmienia się jego prędkość obrotową.

Dźwignią w środku koła napędowego rozdrabniacza zmienia się jego prędkość obrotową.

28 z 44
Dźwignią w środku koła napędowego rozdrabniacza zmienia się jego prędkość obrotową.

Dźwignią w środku koła napędowego rozdrabniacza zmienia się jego prędkość obrotową.

29 z 44
Z prawej strony reguluje się m.in. położenie belki przeciwnoży.

Z prawej strony reguluje się m.in. położenie belki przeciwnoży.

30 z 44
Z prawej strony reguluje się m.in. położenie belki przeciwnoży.

Z prawej strony reguluje się m.in. położenie belki przeciwnoży.

31 z 44
Czujnik wiatru bocznego zapewnia równe rozłożenie sieczki.

Czujnik wiatru bocznego zapewnia równe rozłożenie sieczki.

32 z 44
Czujnik wiatru bocznego zapewnia równe rozłożenie sieczki.

Czujnik wiatru bocznego zapewnia równe rozłożenie sieczki.

33 z 44
Odsysacz kurzu zapewnia lepszą widoczność na przyrząd żniwny.

Odsysacz kurzu zapewnia lepszą widoczność na przyrząd żniwny.

34 z 44
Odsysacz kurzu zapewnia lepszą widoczność na przyrząd żniwny.

Odsysacz kurzu zapewnia lepszą widoczność na przyrząd żniwny.

35 z 44
Mechaniczna regulacja pochylenia hedera w Claas Trion.

Mechaniczna regulacja pochylenia hedera w Claas Trion.

36 z 44
Mechaniczna regulacja pochylenia hedera w Claas Trion.

Mechaniczna regulacja pochylenia hedera w Claas Trion.

37 z 44
Hydrauliczna regulacja pochylenia hedera w Claas Trion.

Hydrauliczna regulacja pochylenia hedera w Claas Trion.

38 z 44
Hydrauliczna regulacja pochylenia hedera w Claas Trion.

Hydrauliczna regulacja pochylenia hedera w Claas Trion.

39 z 44
Nowe kombajny Claas Trion.

Nowe kombajny Claas Trion.

40 z 44
Nowe kombajny Claas Trion.

Nowe kombajny Claas Trion.

41 z 44
Nowe kombajny Claas Trion.

Nowe kombajny Claas Trion.

42 z 44
Nowe kombajny Claas Trion.

Nowe kombajny Claas Trion.

43 z 44
Nowe kombajny Claas Trion.

Nowe kombajny Claas Trion.

44 z 44
Nowe kombajny Claas Trion.

Nowe kombajny Claas Trion.

Picture of the author
Autor Artykułu:Dawid Konieczka
Pozostałe artykuły tego autora

Masz pytanie lub temat?Napisz do autora

Ważne Tematy