To nie jedyne zmiany dokonane przez producenta. Ładowarki mają zmodernizowaną przekładnię Powershift (4x3). Zaprojektowano na nowo przełożenia biegów, zapewniając lepsze właściwości pokonywania wzniesień i parametry uciągu przy prędkościach transportowych. Tylna oś napędowa może być wyposażona w mechanizm różnicowy zwiększający siłę uciągu w ciężkich warunkach. Ponadto ładowarki można wyposażyć w pompę hydrauliczną o zmiennym wydatku i wydajności 140 l/min oraz opcjonalny kąt załadunku łyżki wynoszący 142 stopnie. W standardzie modele LM6.32, LM7.35 i LM9.35 wyposażone w pompę zębatą o wydatku 120 l/min oraz kąt załadunku łyżki 128 stopni.
Wyposażenie opcjonalne obejmuje także nowe pakiety oświetlenia. Użytkownik może wybrać do dziesięciu świateł LED o mocy 2500 lumenów, zapewniających dobrą widoczność po zapadnięciu wzroku. Dostępne są również dodatkowe, przednie i tylne schowki na narzędzia. Modele Elite można teraz doposażyć w dodatkowy przełącznik kierunku jazdy na kolumnie kierownicy, podwajając dotychczasowe sterowanie kierunkiem jazdy usytuowane na głównym joysticku.
Pozostałe usprawnienia obejmują nowe uszczelnienia wysięgnika, zapobiegające gromadzeniu się kurzu i zanieczyszczeń wewnątrz jego przesuwnych sekcji, oraz funkcję uwalniania ciśnienia w pomocniczym układzie hydraulicznym, dzięki czemu wymiana osprzętu czołowego odbywa się łatwiej i szybciej. pt
Fot. firmowe
