Reklama zniknie za 11 sekund

r e k l a m a
PARTNER
r e k l a m a
Strona główna>Artykuły>Rodzina>Inne>

Nowa wódka Palikota

Obrazek

Janusz Palikot po wyBUHowej wprowadza na rynek kolejną wódkę. Wyjebongo, wódka o smaku marakui wyprodukowana przez Alembik Polska, zadebiutowała na polskim rynku. Wyjebongo będzie dostępne wyłącznie w sieci sklepów Żabka oraz na stronie browar-tenczynek.pl. Pomysłodawcą alkoholu jest sam Janusz Palikot.

dr Maria Walerowska23 grudnia 2021, 06:00

– Idea wódki Wyjebongo powstała w trakcie dialogu z followersami w moich mediach społecznościowych. Wyjebongo to skrótowy zapis filozofii życia opartej o luz i dystans, także do siebie. Nowa wódka o 40% zawartości alkoholu bazuje na innowacyjnej recepturze. Łączy w sobie dwie technologie - rektyfikacji, służącą głównie do produkcji wódki oraz destylacji, która służy do produkcji okowit i whisky. Wyjebongo to wódka mocna, ale poprzez połączenie z destylatem i aromatem marakui zyskuje przyjemny dla podniebienia smak – mówi Janusz Palikot, właściciel Alembik Polska i pomysłodawca wódki Wyjebongo. 

Wejściu na rynek Wyjebongo towarzyszy konkurs dla pełnoletnich pod nazwą „Zrób się na Wyjebongo”, w którym do wygrania będą czapki z unikalnym wzorem. 

Wódka Wyjebongo o smaku marakui jest dostępna wyłącznie w sieci partnerskiej Żabka oraz  na www.browar-tenczynek.pl. Rekomendowana cena detaliczna za butelkę 500 ml w Żabce to 69,90 zł.

Źródło: portalspożywczy.pl
Fot. mate. prasowe



Picture of the author
Autor Artykułu:dr Maria Walerowska
Pozostałe artykuły tego autora

Masz pytanie lub temat?Napisz do autora

Ważne Tematy

Polskie Wydawnictwo Rolnicze Sp. z o.o., ul. Metalowa 5, 60-118 Poznań. Akta rejestrowe przechowywane w Sądzie Rejonowym Poznań - Nowe Miasto i Wilda w Poznaniu, VIII Wydziale Gospodarczym, KRS 0000101146, NIP 7780164903, REGON 630175513, kapitał zakładowy: 1.000.000 PLN.

Wszystkie prezentowane w ramach niniejszego portalu treści są własnością Polskiego Wydawnictwa Rolniczego Sp. z o.o., są zastrzeżone i chronione prawem autorskim, kopiowanie i dalsze rozpowszechnianie treści jest zabronione. (art. 25 ust. 1 pkt 1b ustawy z 4 lutego 1994 roku o prawie autorskim i prawach pokrewnych)