StoryEditor

Nietuzinkowa akcja Syngenty

„Krowa na wypasie” – to nazwa nietuzinkowej kampanii firmy Syngenta, której celem jest promocja odmian kukurydzy na kiszonkę wśród rolników produkujących mleko na Podlasiu i Mazowszu.
23.03.2015., 14:03h

Motywem przewodnim kampanii są kolorowe, wypasione i szczęśliwe krowy. Każda z nich ma indywidualny wzór – są to grafiki nawiązujące do tradycji, lokalnego folkloru, ale także na przykład do sportu. Odmiany kukurydzy polecane przez firmę Syngenta to: SY Kardona i SY Amboss (nowości na 2015 rok) oraz Exapic, Drim, SY Amboss, SY Commandor, SY Milkytop, SY Splitter, SY Respect, SY Unitop, SY Bratisla i NK Magitop.

Do projektu zaproszono 12 partnerów – to sklepy sprzedające m.in. nasiona kukurydzy. Każdy z nich otrzymał „wypasioną krowę” do ekspozycji w sklepie lub jego okolicy. W ramach projektu firma Syngenta zorganizowała zimowe szkolenia z rolnikami zaproszonymi przez sklepy, na których prezentowano kompleksową technologię uprawy kukurydzy Syngenta, czyli polecane odmiany oraz produkty przeznaczone do ochrony ochrony, tj. herbicydy Lumax i Elumis oraz nowość na rynku – fungicyd Quilt Xcel.

oprac. mwal

Źródło: materiały prasowe

Top Agrar
Autor Artykułu:Top Agrar
Pozostałe artykuły tego autora
Masz pytanie lub temat?Napisz do autora
POWRÓT DO STRONY GŁÓWNEJ
09. maj 2024 13:30