StoryEditor

Promocja mleka: nowa kampania w telewizji

Ruszyła nowa kampania promująca produkty mleczarskie. Poznamy niebanalne przepisy, w tym opracowane przez znanego kucharza – Karola Okrasę.
13.08.2019., 15:08h

Przepisy na zdrowe koktajle na bazie maślanki czy chłodniki z kefiru – takie propozycje na kulinarne smakołyki można było zobaczyć w jednym ze śniadaniowych telewizyjnych programów. To jedna z odsłon właśnie rozpoczętej kampanii edukacyjnej, która ma zachęcać do częstszego spożywania produktów mleczarskich.

Jak informuje Krajowy Związek Spółdzielni Mleczarskich, który stoi za nową kampanią, jej głównym celem jest promowanie spożywania przetworów mleczarskich w popularnym porannym paśmie telewizyjnym tj. „Pytanie na śniadanie”, a dodatkowo także „Wstaje dzień” oraz „Okrasa łamie przepisy”.

O produktach mlecznych będzie mowa przede wszystkim w ramach tzw. kącików kulinarnych, a więc  gotowania na żywo z wykorzystaniem niestandardowych przepisów. Maja one przedstawić dobrze znane wszystkim konsumentom przetwory mleczne w zupełnie nowych, niecodziennych zastosowaniach.

Ale to nie wszystko. Jak podkreślają inicjatorzy kampanii, do wybranych przepisów realizowanych w programie mają nawiązywać również felietony telewizyjne – wystąpienia uznanych ekspertów z zakresu medycyny i dietetyki, w tym przedstawiciele Instytutu Żywności i Żywienia, Instytutu Matki i Dziecka oraz kadry profesorskiej Szkoły Głównej Gospodarstwa Wiejskiego.

Szczególnym rodzajem promocji ma być m.in. program prowadzony przez znanego kucharza Karola Okrasę, który ma odwiedzić jedną ze spółdzielni mleczarskich i zaproponować proste, ale „okraszone” pomysły na ciekawe potrawy z produktami mlecznymi. Wszystkie powyższe działania mają być uzupełnione o dużą aktywność w Internecie i portalach społecznościowych.

– Mierzymy się przy z dużymi wyzwaniami, m.in. z przekazami medialnymi mówiącymi o rzekomej szkodliwości mleka krowiego czy o wątpliwościach etycznych. Głosom sceptyków przeciwstawimy stanowisko nauki, a pseudo medycynie – poglądy lekarzy – podkreśla Waldemar Broś, prezes KZSM.

Kampania będzie realizowana przez 4 miesiące – od 7 sierpnia do 15 grudnia 2019 r. Jest finansowana z Funduszu Promocji Mleka.

opr. mj/KZSM
Fot. TVP
Marcin Jajor
Autor Artykułu:Marcin Jajor

redaktor działu top bydło i topagrar.pl, zootechnik, specjalista w zakresie hodowli bydła mlecznego i mięsnego

Pozostałe artykuły tego autora
Masz pytanie lub temat?Napisz do autora
POWRÓT DO STRONY GŁÓWNEJ
29. kwiecień 2024 13:26