Your browser version is not supported. Download the latest browers, or use other.

Close

Advertisement

Portal partner

Wybierajmy produkt polski – wieprzowina!

30.03.2020

Print

Wybierajmy produkt polski – wieprzowina!

Advertisement

Rusza kampania informacyjna mająca na celu promowanie polskiej wieprzowiny. Ma ona dotrzeć do szerokiej gamy konsumentów, a także producentów żywności, w tym rolników. W kampanii będą przekazywane treści nie tylko o tym, czym faktycznie jest polska wieprzowina, ale także o potrzebie obecności mięsa wieprzowego i jego przetworów w codziennej diecie człowieka.

Tylko producenci wieprzowiny i jej przetworów korzystający z mięsa pozyskanego ze zwierząt urodzonych, chowanych i ubitych na terytorium Rzeczypospolitej Polskiej mają możliwość nieodpłatnego stosowania oznakowania „Produkt Polski”.
Kampanię finansowaną z Funduszu Promocji Mięsa wieprzowego prowadzi Ogólnopolski Cech Rzeźników-Wędliniarzy-Kucharzy. Organizatorzy uważają, że ten projekt ma sprzyjać idei tzw. patriotyzmu gospodarczego i kulinarnego, a przez świadome wybory konsumenckie ma wzmocnić pozycję krajowych producentów żywca na rynku polskim. Ma to szczególne znaczenie dziś, w obliczu strat gospodarczych wywołanych przez epidemię koronawirusa. Dlatego wybierając się na zakupy sięgajmy po produkty oznaczone  logiem Produkt Polski. Wybierajmy też odbiorców, którzy znakują swoje towary tym znakiem.

Widziałeś już nasze video "WPR ma być dla rolników - o czym piszemy w styczniowym numerze top agrar Polska?"?

Read more in the premium version

article icon

Jedna chlewnia, wielu inwestorów

Read

Advertisement

b'\n'

Advertisement

More articles in this category