Advertisement
Tylko producenci wieprzowiny i jej przetworów korzystający z mięsa pozyskanego ze zwierząt urodzonych, chowanych i ubitych na terytorium Rzeczypospolitej Polskiej mają możliwość nieodpłatnego stosowania oznakowania „Produkt Polski”.
Kampanię finansowaną z Funduszu Promocji Mięsa wieprzowego prowadzi Ogólnopolski Cech Rzeźników-Wędliniarzy-Kucharzy. Organizatorzy uważają, że ten projekt ma sprzyjać idei tzw. patriotyzmu gospodarczego i kulinarnego, a przez świadome wybory konsumenckie ma wzmocnić pozycję krajowych producentów żywca na rynku polskim. Ma to szczególne znaczenie dziś, w obliczu strat gospodarczych wywołanych przez epidemię koronawirusa. Dlatego wybierając się na zakupy sięgajmy po produkty oznaczone logiem Produkt Polski. Wybierajmy też odbiorców, którzy znakują swoje towary tym znakiem.
Widziałeś już nasze video "WPR ma być dla rolników - o czym piszemy w styczniowym numerze top agrar Polska?"?
Advertisement
Advertisement