StoryEditor

Transformacja internetowa w firmie Osadkowski

W segment sprzedaży internetowej swoich produktów wchodzą także firmy z branży rolniczej. Firma Osadkowski oferuje w tym zakresie praktycznie pełen asortyment, który ma w swojej ofercie.
22.03.2024., 09:00h

Środki ochrony roślin, materiał siewny

– Myślę, że przeniesienie części biznesu do Internetu to jest właściwy kierunek. Wszyscy poruszamy się w obszarach, gdzie Internet odgrywa dużą rolę. Chcąc coś kupić, najpierw sprawdzamy w sieci, ile to kosztuje, a potem decydujemy się na zakup czy to internetowy, czy tradycyjnie – mówi Wojciech Osadkowski, prezes firmy Osadkowski.

Na dziś oferta sklepu to środki ochrony roślin, materiał siewny czy różne akcesoria. Najważniejsza jednak, co podkreśla prezes, jest logistyka dostaw. Zdecydowana większość z nich dociera do klientów w następnym dniu roboczym. Docelowo sklep ma obsługiwać też sprzedaż nawozów czy skup zbóż.

Zobacz całą rozmowę z Wojciechem Osadkowskim.

Jacek Daleszyński
Autor Artykułu:Jacek Daleszyński

redaktor top agrar Polska, specjalista w zakresie uprawy roślin.

Pozostałe artykuły tego autora
Masz pytanie lub temat?Napisz do autora
POWRÓT DO STRONY GŁÓWNEJ
27. kwiecień 2024 17:17