Jak rodzi się czarny PR dla mięsa?
Jak nas widzą, tak nas piszą – mówi nie bez powodu stare powiedzenie. Presja ze strony środowisk prozwierzęcych i organizacji pozarządowych na hodowlę zwierząt gospodarskich i producentów mięsa, w tym wieprzowiny, nabiera na sile. Coraz więcej negatywnych treści możemy znaleźć w przestrzeni publicznej, szczególnie w sieci, gdzie jest ogromna łatwość zamieszczania niesprawdzonych informacji. Gorzej, że z tą dezinformacją niewiele osób, organizacji, związków podejmuje walkę, a powinniśmy chronić wizerunek branży!
Jak bronić wizerunku branży wieprzowej w przestrzeni publicznej?
Dlatego specjalnie dla Was podczas X Forum Rolników i Agrobiznesu w sesji dotyczącej produkcji świń podejmiemy temat ochrony wizerunku branży mięsnej. To ważne nie tylko ze względu na trendy konsumpcyjne, ale też na możliwości rozwoju produkcji świń.
Polacy uwielbiają schabowe i nie trzeba im o tym przypominać, ale należy tłumaczyć, że do ich produkcji potrzebna jest przestrzeń. Trzeba wyjaśniać, że mięso jest nieodzownym i zdrowym składnikiem diety, a najlepsze pochodzi od zdrowych i zadbanych zwierząt. O tym i innych aspektach ochrony wizerunku branży będziemy z Wami rozmawiać podczas tego spotkania.
Ekoterroryzm i czarny PR dla mięsa – realne zagrożenia dla producentów świń
Bardzo interesująco zapowiada się również debata na temat czarnego PR dla mięsa i blokowaniu inwestycji. Razem z naszymi ekspertami będziemy debatować jak i czy będziemy mieli szanse rozwijać produkcję trzody chlewnej w Polsce. Zaprosiliśmy do niej:
- Alinę Ojdanę, producentkę świń oraz członka Krajowej Rady Wieprzowiny,
- Piotra Włodawca, producenta świń i radcę prawnego.
Zapraszamy na Sesję Świnie. Zapisujcie się już dziś, bo liczba miejsc jest ograniczona – forum.topagrar.pl. Do zobaczenia!

